مسجد باید انسان سازی کند تا آبادانی معنوی در آن رقم بخورد
مسجد بايد انسان سازي کند تا آباداني معنوي در آن رقم بخورد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

مسجد باید انسان سازی کند تا آبادانی معنوی در آن رقم بخورد

حجت الاسلام موسوي با شاره به آياتي از سوره توبه در زمينه آباد کنندگان مساجد،گفت:مسجد با انسان سازي کند و در زمينه تربيت نيروهاي فعال و انقلابي برنامه داشته باشند تا آباداني معنوي مسجد را در پي داشته باشد.
شناسه خبر : 41715 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در جلسه شورای فرهنگی مسجد الزهرا(س) سمنان با اشاره به آیه 18 سوره مبارکه توبه در زمینه آبادانی مسجد بویژه آبادانی معنوی مسجد،بیان کرد:اگر آبادانی معنوی در مساجد نباشد آبادانی فیزیکی نتیجه و اثر بخشی لازم را نخواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: مسجد باید انسان سازی کند تا آبادانی معنوی را در پی داشته باشد و تربیت نیروی انسانی فعال و انقلابی را در دستور کار ارکان مسجد قرار دهد تا شاهد آبادانی معنوی مسجد نیز باشیم.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بخشی از فرهنگ و هنر در مساجد را برعهده دارند،گفت: موضوع اصلی کار کانون ها جذب کودک و نوجوان به مسجد است که در این زمینه برنامه های مختلفی را در سطح مساجد اجرا می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با تقدیر از فعالیت های خوب مسجد الزهرا(س) و کانون محمد رسول الله(ص) در حوزه کارهای فرهنگی و هنری،افزود:هیئت امنا و امام جماعت مسجد و سایر ارکان مسجد از کانون فرهنگی هنری مسجد حمایت کنند و با توجه به فعالیت های خوبی که این کانون دارد نیازمند توجه بیشتر از سوی ارکان مسجد می باشد.