فعالیت در حوزه نماز باید همراه با ظرافت ویژه باشد
فعاليت در حوزه نماز بايد همراه با ظرافت ويژه باشد
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

فعالیت در حوزه نماز باید همراه با ظرافت ویژه باشد

عرب خراساني گفت: فعاليت در حوزه نماز ظرافت خاصي را بايد داشته باشد و نهادينه کردن فرهنگ اقامه ماز تلاش ويژه همراه با خلاقيت و حرکت جمعي نياز دارد.
شناسه خبر : 41759 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«علی اکبر عرب خراسانی» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی وهنری در حوزه اقامه نماز،بیان کرد: اجرای برنامه های باید با ظرافت خاصی صورت پذیرد تا شاهد جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت نماز باشیم.

 

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: نهادینه کردن نماز در بین دانش آموزان نیازمند تلاش ویژه همراه با خلاقیت و حرکت جمعی می باشد و یکی از اقداماتی که می تواند موثر باشد خلق الگو برای دانش آموزان است.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در حوزه نماز فعالیت های متعددی را در دستور کار دارد،گفت: امسال رویکرد آموزش و پرورش توجه بیشتر به حوزه اقامه نماز به عنوان فریضه الهی می باشد که توجه به این فریضه الهی بیش از گذشته خواهد بود.

 

عرب خراسانی با بیان اینکه اقامه نماز در مدارس پس از دوسال که بعلت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بوده است،افزود: برنامه های فرهنگی در حوزه نماز می تواند در ترویج فرهنگ اقامه نماز مورد توجه باشد .

 

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره نماز فجر تا فجر اقدامات لازم از طریق شبکه شاد و سایر سامانه های در دسترس  اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

وی با تقدیر از اجرای طرح کوثر رسالت در استان سمنان، گفت: امسال نیز آماده هرگونه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان در زمینه اجرای طرح «هر مادر ایرانی،یک مربی قرآنی » می باشیم که در سطح استان برگزار شود.