انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان اسلام است
انقلاب اسلامي ايران خاري در چشم دشمنان اسلام است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان اسلام است

حجت‌الاسلام موسوي، با اشاره به حادثه اخير و حمله تروريستي در حرم مطهر حضرت احمد بن موسي شاهچراغ(ع)،بيان کرد:انقلاب اسلامي ايران خاري در چشم دشمنان اسلام مي باشد و رشد و پيشرفت ايران در سايه اسلام و ولايت براي استکبار جهاني قابل تحمل نيست.
شناسه خبر : 41803 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۱۶

حجت الاسلام «سیدعلی موسوی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با اشاره به حادثه اخیر و حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)،بیان کرد:انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان اسلام می باشد و رشد و پیشرفت ایران در سایه اسلام و ولایت برای استکبار جهانی قابل تحمل نیست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تسلیت شهادت هموطنان عزیز و با ارزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه تروریستی افزود:اتحاد جمهوری اسلامی با قدرت های مهم منطقه خارج از حوصله استکبار جهانی است و دشمنان اسلام برای جلوگیری از پیشرفت ایران و اسلام می خواهند مزاحمت ایجاد کنند تا حرکت روبه جلوی مردم ایران اسلامی را متوقف کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان برای متوقف کردن پیشرفت های ایران اسلامی اصل اسلام،دین و عقاید ملت ایران را نشانه گرفته است،افزود: دشمن خوب می داند که راه رشد ملت ایران عقاید محکم به اسلام و ولایت است و به همین منظور بدنیال ضربه زدن به اسلام و ولایت است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اهالی مسجد این حوادث مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند،گفت:ما مدیران و اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد تا با کمک خانواده ها ، مامومین و مجاورین مسجد برای جذب کودکان،نوجوانان و جوانان بیشتر تلاش کنیم و وظیفه داریم برای پرورش جوانان مومن و انقلابی بیش از گذشته فعالیت کنیم.