مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز در کانون ابوذر غفاری برگزار می شود
مراسم گراميداشت شهداي حادثه تروريستي شيراز در کانون ابوذر غفاري برگزار مي شود

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز در کانون ابوذر غفاری برگزار می شود

الهي از برگزاري مراسم گراميداشت ياد و نام شهداي تروريستي حرم مطهر حضرت احمد بن موسي شاهچراغ(ع) در کانون فرهنگي هنري ابوذر غفاري سمنان خبرداد.
شناسه خبر : 41806 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

«حامد الهی سمنانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی هفته گذشته در شیراز،بیان کرد: اهالی مسجد قطعا این اقدام تروریستی را محکوم می کنند و دشمنان اسلام و انقلاب باید منتظر جواب دندان شکن ایران اسلامی باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری سمنان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت ایران اسلامی هستند و اقدامات تروریستی را مورد حمایت قرار می دهند تا امنیت کشور را به خطر بیاندازند ولی دشمن باید بداند که ملت ایران با این اقدامات ناجوانمردانه و تروریستی از آرمان های انقلاب اسلامی دست نخواهد کشید و پای انقلاب خود خواهد ایستاد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم گرامیداشت برای شهدای این حادثه در مساجد سطح کشور،تصریح کرد: به همین مناسبت مراسم گرامیداشتی در مسجد امام حسین(ع) تکیه حاجی شیخ سمنان برگزار خواهد شد.

الهی با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی استاد عموزاده،از فعالان سیاسی استان و مداحی مهدی دارایی برگزار خواهد شد،افزود: مسجد امام حسین(ع) تکیه حاجی شیخ در روز یکشنیه مورخ 8 آبان ماه و همزمان با نماز مغرب و عشاء میزبان این مراسم باشکوه خواهد بود.