انقلاب اسلامی ایران یک جریان ریشه‌دار است
انقلاب اسلامي ايران يک جريان ريشه‌دار است
کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی ایران یک جریان ریشه‌دار است

عموزاده با اشاره به جايگاه انقلاب اسلامي ايران در سطح جهان،گفت:انقلاب اسلامي ايران يک جريان ريشه دار است و بايد توجه داشته باشيم از اين جريان خارج نشويم.
شناسه خبر : 41841 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ «علیرضا عمو زاده» شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع) که در محل کانون شهید «ابوذر غفاری» مسجد امام حسین (ع) سمنان برگزار شد، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) ،بیان کرد: مردم بیدار ایران اسلامی این جنایت بزرگ را به خوبی محکوم کردند و با حضور در تشییع باشکوه شهدای شاهچراغ مشت محکمی بر دهان توطئه گران زدند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان،گفت:انقلاب اسلامی ایران یک جریان ریشه دار است و باید توجه داشته باشیم از این جریان خارج نشویم.

 

وی ادامه داد: سند امنیت ملی آمریکا تاکید می کند آمریکا برای اینکه قدرت جهان را بگیرد باید روسیه،چین،ایران و حزب الله و داعش را باید بگیریم و برای روسیه اوکراین را مطرح کنیم برای چین جنگی با تایوان برنامه ریزی کرده اند و برای ایران برجام را مطرح کردند تا ایران را مدیریت کنند.

 

عموزاده گفت: در این اتفاقات افرادی مثل مسی علی نژاد و جنبش های مختلفی که راه افتاد برای برهم زدن آرامش جامعه برنامه ریزی کردند و دشمن و بویژه سعودی ها هزینه های زیادی را خرج کرده است  تا این اغتشاشات ایجاد شود.

 

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: نوجوانان و جوانانی که در این اغتشاشات بوده اند در این دو سال بیش از گذشته در فضای مجازی بوده اند و در این فضا هم دشمنان بیش از پیش خوراک فکری به جوانان دادند.

 

عموزاده گفت: متاسفانه در گذشته در این زمینه اقدامات خوب و کافی توسط مسئولان آموزشی صورت نگرفته است و علیرغم تلاش هایی که صورت گرفته اما این تلاش ها در برابر توطئه های دشمنان کافی نبوده است.

 

وی افزود: در حوزه تربیتی باید بیشتر کار شود و در زمینه شهادت و شهدا باید بیشتر به جامعه و بویژه قشر نوجوان و جوان معرفی شوند تا فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه رواج پیدا کند.