مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ(ع) در کانون فجر انقلاب برگزار شد
مراسم گراميداشت شهداي شاهچراغ(ع) در کانون فجر انقلاب برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ(ع) در کانون فجر انقلاب برگزار شد

اميني از برگزاري مراسم گراميداشت شهداي حادثه تروريستس در حرم مطهر حضرت احمد بن موسي(ع) در کانون فرهنگي هنري فجر انقلاب شاهرود خبر داد.
شناسه خبر : 41842 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ(ع) در مسجد امام خمینی(ره) شاهرود برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری فجر انقلاب شاهرود با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع)،بیان کرد: اهالی مسجد این اقدام تروریستی که ناجوانمردانه صورت گرفته و مردم عزیز ایران که در حال اقامه نماز بوده اند را به شهادت رساندند را محکوم می نمایند.

 

«حسن امینی» با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع)،افزود:بچه های مسجد به منظور همدردی با هموطنان عزیز که خانواده خود را در این حادثه از دست داده اند باید بیشتر تلاش کنند و باانجام فعالیت های فرهنگی توطئه دشمنان در جنگ نرم را خنثی کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا در مسجد امام خمینی(ره) بیان کرد:  اين مراسم در جهت پيوند مسجد و مدرسه با تلفيقي از دانش آموزان مدرسه و بچه هاي مسجد برگزار شد که گروه سرود با همکاری مسجد ومدرسه در این برنامه اجرای سرود داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فجر انقلاب گفت:قرائت قرآن و سخنرانی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.