گروه سرود نسل ظهور کانون مصلی در راهپیمایی 13 آبان اجرا خواهد کرد
گروه سرود نسل ظهور کانون مصلي در راهپيمايي 13 آبان اجرا خواهد کرد

گروه سرود نسل ظهور کانون مصلی در راهپیمایی 13 آبان اجرا خواهد کرد

مشيري گفت: همزمان با 13 آبان ماه ،سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريکا ،گروه سرود نسل ظهور کانون فرهنگيهنري مصلي سمنان در مسير راهپيمايي 13 آبان اجراي سرود خواهند داشت.
شناسه خبر : 41922 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

هاشم مشیری در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 ابان،بیان کرد: با عنایت به برگزاری راهپیمایی 13 آبان و با توجه به اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در طول مسیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان در این برنامه های مختلفی را خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان گفت: گروه سرود نسل ظهور متشکل از اعضاء نوجوان کانون فرهنگی هنری مصلی در مسیر راهپیمایی 13 آبان در سمنان اجرای برنامه خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان ماه از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نماز جمعه سمنان برگزار می شود،افزود: گروه سرود کانون مصلی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان،قرارگاه فرهنگی لاله های زهرایی و موسسه طلایه داران آفتاب در این روز به اجرای سرود می پردازد.

 

مشیری ضمن دعوت از مردم شریف استان سمنان بویژه اهالی مسجد جهت حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ماه،گفت: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی با توجه به اغتشاشات اخیر مشت محکمی بر دهان اسکبار جهانی خواهد بود و توطئه دشمنان این انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.