تولید نماهنگ «مادر که باشی» به همت کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان
توليد نماهنگ «مادر که باشي» به همت کانون فرهنگي هنري مصلي سمنان

تولید نماهنگ «مادر که باشی» به همت کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان

مشيري از توليد نماهنگ «مادر که باشي» به مناسبت هفتمين سالگرد شهيد مدافع حرم «محمد طحان» و به همت کانون فرهنگي هنري مصلي سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 42030 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان: «هاشم مشیری» با اشاره به تولید نماهنگ «مادر که باشی» به مناسبت هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد طحان گفت: این نماهنگ  توسط مرکز فضای مجازی قافله سمنان وقرارگاه فرهنگی راه شهیدان با همکاری کانون فرهنگی و هنری مصلی سمنان تولید شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری مصلی سمنان با تأکید براینکه این نماهنگ  به تمامی مادران معظم شهدا به ویژه مادر گرانقدر شهید محمد طحان تقدیم شده است افزود: از فضای مجازی برای تبلیغ و گسترش فرهنگ ناب اسلامی و سبک زندگی اسلامی می توان استفاده بهینه داشت.

 

مشیری با بیان این مطلب که رویکرد و گرایش مردم بویژه جوانان ونوجوانان امروز به سمت فضای مجازی است بیان کرد: در این راستا اعضای تیم فضای مجازی قافله سعی کرده  به سمتی حرکت کند که فعالیت های مجازی در مساجد رونق بگیرد.

 

مدیر مرکز فضای مجازی قافله سمنان با اشاره به فعالیت های این تیم گفت: اعضای این تیم به مناسبت های مختلف مذهبی، ملی فعالیتهایی از قبیل طراحی پوستر، ساخت کلیپ، بارگذاری مطالب مذهبی ودینی و ... را برعهده دارند.

 

وی افزود: از آنجا که مقام معظم رهبری تأکید فراوانی در مورد فضای مجازی دارند ما تلاش کردیم حضور بچه های ارزشی و انقلابی را در فضای مجازی فراهم شود و با تهیه کلیپ، تصاویر ومطالب تازه و بروز در خصوص نیاز نسل جوان وارد این عرصه شده ایم.

 

مشیری راه اندازی  سایت و وبلاگ، کانال هایی در آپارات، طرحی پوستر به مناسبتهای مختلف، تشکیل کمپین ها و پویش های مردمی در مناسبتها، ساخت کلیپ های مختلف و... را از جمله فعالیت‌های تیم فضای مجازی قافله عنوان کرد و افزود: اعضای این تیم با تولید محتواهای مناسب و ارزشمند از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ارزشهای دینی و ملی به جوانان استفاده  می کنند.