برگزاری لیگ کتابخوانی یکی از برنامه‌های جذاب حوزه کتاب است
برگزاري ليگ کتابخواني يکي از برنامه‌هاي جذاب حوزه کتاب است
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان:

برگزاری لیگ کتابخوانی یکی از برنامه‌های جذاب حوزه کتاب است

طاهريان گفت: برگزاري ليگ کتابخواني يکي از برنامه هاي جذاب حوزه کتاب و کتابخواني است که کانون مساجد مي توانند در اين برنامه حضور گسترده اي داشته باشند.
شناسه خبر : 42038 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ «محمد طاهریان» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان سمنان با تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه کتاب و کتابخوانی،بیان کرد: کتابخانه های کانون های مساجد یک ظرفیت خوب در حوزه کتاب است که باید بیشتر به آن ها توجه شود و برنامه های متنوعی را در حوزه کتاب در مساجد برگزار کرد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد این اداره کل در هفته کتاب و کتابخوانی ،افزود: برگزاری لیگ کتابخوانی، بازدید از کتابخانه های استان ،برگزاری مسابقه کتابخوانی و ...  از مهمترین برنامه های کتابخانه های عمومی استان سمنان در این هفته می باشد.

 

وی با تقدیر از برگزاری طرح پالایش کتاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی در زمینه خرید کتاب شرایط خاصی را دارد و خرید کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور صورت می پذیرد .

 

طاهریان با اشاره به برگزاری لیگ کتابخوانی بعنوان یکی از برنامه های جذاب حوزه کتاب ،بیان کرداین برنامه با همکاری آموزش و پرورش در استان در حال برگزاری است که کانون های مساجد نیز می توانند در این زمینه همکاری و مشارکت داشته باشند.