برنامه های ورزشی راهکاری مناسب برای جذب کودکان و نوجوانان به مسجد است
برنامه هاي ورزشي راهکاري مناسب براي جذب کودکان و نوجوانان به مسجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

برنامه های ورزشی راهکاری مناسب برای جذب کودکان و نوجوانان به مسجد است

حجت الاسلام موسوي ورزش را بهترين راهکار براي جذب کودکان و نوجوانان به مسجد دانست و گفت: کانون هاي مساجد با همکاري سازمان فرهنگي و رزشي شهرداري و اداره ورزش و جوانان مي توانند در زمينه اجراي برنامه هاي ورزشي با محوريت مساجد اقامات ارزشمندي داشته باشند.
شناسه خبر : 42053 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان ؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه ورزش و برنامه های ورزشی بهترین راهکار برای جذب کودکان و نوجوانان به مسجد است،گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان می توانند در زمینه اجرای برنامه های ورزشی با محوریت مساجد و محله های اطراف مسجد  اقدامات خوبی را صورت دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: تعامل و همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری می تواند در افزایش نشاط اجتماعی با محوریت اجرای  برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح محله های سطح شهر تاثیرگذار باشد.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز می توانند با شهرداری همکاری کنند ،بیان کرد:با توجه به اینکه کانون های مساجد درآمد ندارند شهرداری ها بر اساس قوانینی که وجود دارد در صورت امکان  می توانند به کانون ها کمک کنند و درآمد پایداری برای کانون ها ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در سال های گذشته برای زمین های چمن مصنوعی که در کنار مسجد ایجاد شده همکاری خوبی در حال انجام بود که متاسفانه این امر به علت کمبود منابع مالی به نتیجه نرسید،گفت: امیدواریم با تحویل این زمین ها به کانون ها بتوانیم  برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد بیشتر تلاش کنیم.