لیگ کتابخوانی در مساجد فعالیت داشته باشد
ليگ کتابخواني در مساجد فعاليت داشته باشد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان :

لیگ کتابخوانی در مساجد فعالیت داشته باشد

حجت الاسلام موسوي گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و کتابخانه مساجد ظرفيت خوبي براي برگزاري ليگ کتبخواني با هدف ترويج فرهنگ مطالعه در مسجد است.
شناسه خبر : 42104 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در دیدار با رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود با اشاره به فعالیت های خوب کتابخانه  کانون های مساجد در طول سال،گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در مساجد نیز می تواند بخوبی اجرا شود و لیگ کتابخوانی در مساجد نیز فعالیت کند تا از ظرفیت بچه های مسجد در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی استفاده شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تقدیر از برگزاری لیگ کتابخوانی در کتابخانه ها،بیان کرد: کانون های مساجد می توانند همکاری خوبی در لیگ کتابخوانی داشته باشند و کتابخانه های کانون های مساجد نیزدر این زمینه مشارکت کنند.

 

وی افزود:در حوزه کتابخوانی بویژه در رده سنی  کودک و نوجوان باید بیشتر کار شود تا در آینده با کتاب مانوس شوند و قطعا با افزایش سطح مطالعه و کتابخوانی شاهد رشد و پیشرفت جامعه در زمینه های مختلف خواهیم بود.

 

حجت الاسلام موسوی درگیر شدن خانواده ها در زمینه کتابخوانی را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: همراهی خانواده ها با فرزندان در لیگ کتابخوانی در ترویج فرهنگ مطالعه در خانواده تاثیر بسزایی دارد.