بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد سمنان از کتابخانه های شهرستان شاهرود
بازديد مدير ستاد کانون‌هاي مساجد سمنان از کتابخانه هاي شهرستان شاهرود
همزمان با هفته کتاب صورت گرفت؛

بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد سمنان از کتابخانه های شهرستان شاهرود

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان از کتابخانه هاي کانون هاي مساجد شهرستان شاهرود بازديد کرد.
شناسه خبر : 42124 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در شهرستان شاهرود از کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان بازدید کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این بازدید ها ضمن تاکید به توجه بیشتر به حوزه کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: بروز بودن کتابهای کتابخانه مورد توجه مدیران کانون و کتابدار کتابخانه ها باشد تا اهالی مسجد از کتابهای بروز استفاده کنند.

 

وی گفت: طرح پالایش کتاب در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که کانون ها می توانند کتابهای قدیمی کانون را به ستاد استان تحویل تا پس از تامین کتاب جدید از ستاد استان تحویل گیرند.

 

حجت الاسلام موسوی  برپایی نمایشگاه کتاب و اجرای طرح های مختلف کتابخوانی از جمله شنبه های کتاب را از مهمترین برنامه های کانون ها در این هفته برشمرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: برگزاری لیگ کتابخوانی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی نیز در دستور کار است که اعضاء کانون می توانند در این لیگ مشارکت داشته باشند.