نماینده ولی فقیه در استان سمنان از مدیر کانون اهل‌بیت (ع) بیارجمند تجلیل کرد
نماينده ولي فقيه در استان سمنان از مدير کانون اهل‌بيت (ع) بيارجمند تجليل کرد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از مدیر کانون اهل‌بیت (ع) بیارجمند تجلیل کرد

طي مراسمي؛ نماينده ولي فقيه در استان سمنان از مدير کانون فرهنگي هنري اهل بيت(ع) بيارجمند تجليل شد.
شناسه خبر : 42138 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین«مرتضی مطیعی» در سفری به بخش بیارجمند با حضور در مسجد جامع این شهر با مردم دیدار و گفتگو کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم با اشاره به وجوداستعدادهاو ظرفیت های خوب منطقه بیارجمند،گفت:نوجوانان و جوانان در عرصه های فرهنگی ،مذهبی و اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشند و این نوجوانان و جوانان فعال در مسجد تقدیر شود.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به ضرورت تعامل ارکان مساجد در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی،مذهبی،هنری و ... ،افزود:  مدیران کانونهای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج  همگام و همراه با روحانیت و هیئت امنا در جهت جذب جوانان به مساجد وکارهای فرهنگی ومشکلات مردم محله تلاش نمایند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) بیارجمند نیز در این مراسم گزارشی از فعالیتهای کانون فرهنگی هنری اهل بیت ارائه کرد.

 

«علیرضا باقری» گفت: کسب عنوان شایسته تقدیر در رواق کارآفرینی در رویداد ملی فهما در سال 99 افتخار بزرگی برای منطقه بیارجمند و استان سمنان بوده است.

 

وی گفت: در سال 1400 نیز این کانون با اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری موفق به کسب رتبه برتر در سطحح استان سمنان گردید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت افزود: با تعامل و همکاری بیش از پیش روحانیت ومدیران کانون های مساجد به منظور  تشویق جوانان ونوجوانان به مساجد با هدف  جذب حداکثری برنامه های متعددی در سطح کانون ها اجرا می شود.

 

در پایان این مراسم از مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) و نوجوانان فعال مسجد جامع بیارجمند با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان تجلیل بعمل آمد.