بازدید مدیر ستاد ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد سمنان از کتابخانه‌های شهرستان دامغان
بازديد مدير ستاد ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد سمنان از کتابخانه‌هاي شهرستان دامغان
همزمان با هفته کتاب صورت گرفت؛

بازدید مدیر ستاد ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد سمنان از کتابخانه‌های شهرستان دامغان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان همزمان با هفته کتاب از کتابخانه‌هاي کانون هاي مساجد شهرستان دامغان بازديد کرد.
شناسه خبر : 42226 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان سمنان: حجت الاسلام«سید علی موسوی» در سفری یک روزه به شهرستان دامغان از کتابخانه های کانون های مساجد شهرستان دامغان بازدید کرد.

 

در این سفر از کتابخانه  کانون های فرهنگی هنری «طاها»،«ولایت»،«باب الحوائج(ع)» و «موسی بن جعفر(ع)»بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این بازدید ها ضمن تاکید به توجه بیشتر به حوزه کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: بروز بودن کتابهای کتابخانه مورد توجه مدیران کانون و کتابدار کتابخانه ها باشد تا اهالی مسجد از کتابهای بروز استفاده کنند.

 

وی گفت: طرح پالایش کتاب در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که کانون ها می توانند کتابهای قدیمی کانون را به ستاد استان تحویل تا پس از تامین کتاب جدید از ستاد استان تحویل گیرند.

 

حجت الاسلام موسوی  برپایی نمایشگاه کتاب و اجرای طرح های مختلف کتابخوانی از جمله شنبه های کتاب را از مهمترین برنامه های کانون ها در این هفته برشمرد.