گسترش ارتباط کانون‌های مساجد با مدارس در راستای ترویج فعالیت‌های متنوع در عرصه کتاب
گسترش ارتباط کانون‌هاي مساجد با مدارس در راستاي ترويج فعاليت‌هاي متنوع در عرصه کتاب
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

گسترش ارتباط کانون‌های مساجد با مدارس در راستای ترویج فعالیت‌های متنوع در عرصه کتاب

حجت الاسلام موسوي با اشاره به ضرورت ارتباط کانون و کتابخانه با مدارس اطراف مسجد گفت: به منظور برگزاري سير مطالعاتي، باشگاه‌هاي کتابخوان، ليگ کتابخواني؛ ارتباط کانون هاي مساجد و مدارس گسترش مي‌يابد.
شناسه خبر : 42233 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» در بازدید از کتابخانه های کانون های مساجد شهرستان دامغان با  اشاره به ضرورت ارتباط کانون و کتابخانه با مدارس اطراف مسجد ،بیان کرد: به منظور اجرای طرح های سیر مطالعاتی،باشگاه های کتابخوان،لیگ کتابخوانی و طرح هایی مانند «کتاب بخوان،خلاصه نویسی کن،جایزه ببر» نیازمند ارتباط بیشتر با مدارس است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه برای حضور دانش‌آموزان در مساجد برنامه ریزی شود،گفت: آشنایی دانش آموزان با فضای کانون و کتابخانه در مسجد همراه با عضویت در کانون با همراهی مدیر و معاون پرورشی مدارس همجوار مساجد می تواند در جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد تاثیر گذار خواهد بود.

 

وی با اشاره به شعار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه توجه به هنر،تاکید کرد: مدیران کانون های مساجد بویژه کانون هایی که فضای لازم و فضای کافی را در اختیار دارند و برای آموزش های هنر بویژه تئاتر،سرود،هنرهای رسانه ای،عکاسی،فیلم برداری،تدوین،کارگردانی و ... تلاش کنند تا بتوانیم در آینده هنرمند مومن و انقلابی در جامعه اسلامی تربیت شود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه منابع بسیار مفید و خوبی در کتابخانه های مساجد موجود می باشد،افزود: کانون های و کتابخانه های مساجد تلاش کنند تا از راه های مختلف بویژه حوزه هنر نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب کنند و از طریق برنامه های کتابخوانی نیز به منظور آگاه سازی آنان تلاش کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این سفر یک روزه از 4 کانون دارای کتابخانه شهرستان دامغان بازدید کرد.