برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی نماز جمعه شاهرود توسط کانون بنت الحسین(س)/استقبال شاهرودی‌ها از کتاب‌های تاریخی
برپايي نمايشگاه کتاب در مصلي نماز جمعه شاهرود توسط کانون بنت الحسين(س)/استقبال شاهرودي‌ها از کتاب‌هاي تاريخي
مدیر کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س) شاهرود خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی نماز جمعه شاهرود توسط کانون بنت الحسین(س)/استقبال شاهرودی‌ها از کتاب‌های تاریخی

غلامي گفت: نمايشگاه کتاب به همت کانون فرهنگي هنري بنت الحسين(س) هر هفته در مصلي نماز جمعه شاهرود برپا مي شود.
شناسه خبر : 42236 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۵

«محمد رضا غلامی»در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان سمنان با اشاره به  مشارکت کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س) شاهرود در برپایی نماز جمعه این شهر، بیان کرد: نمایشگاه کتاب با معرفی کتاب های شاخص بصورت هفتگی در مصلی نماز جمعه شاهرود توسط کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س) برپا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س) شاهرود با بیان اینکه یکی از برنامه های محوری نماز جمعه معرفی کتاب های شاخص می باشد،افزود: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد نماز جمعه هر هفته کتاب معرفی شده از سوی کانون بنت الحسین(س) در نماز جمعه معرفی شده و در ورودی مصلی نیز در قالب نمایشگاه کتاب در معرض فروش قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه در آبان ماه سالجاری و بمناسبت هفته اسکبار جهانی کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» در نماز جمعه معرفی شده است،گفت: این کتاب مورد استقبال نمازگزاران قرار گرفت و در مدت یک ساعت تمامی کتب به فروش رسیده است.

 

غلامی افزود: برگزاری مسابقه از کتاب«تاریخ مستطاب آمریکا»یکی از برنامه های کانون بنت الحسین(س) می باشد که در دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س) شاهرود با اشاره به ضرورت توجه به نذر در حوزه فرهنگ،بیان کرد: با هماهنگی با تعدادی از خیرین بخشی از هزینه های کتاب توسط خیرین پرداخت می شود تا کتاب ها با تخفیف بیشتری در اختیار  علاقمندان قرار گیرد.