استقبال نوجوان و جوانان از خانه دیجیتال کانون صاحب الزمان(عج) آرادان مطلوب است
استقبال نوجوان و جوانان از خانه ديجيتال کانون صاحب الزمان(عج) آرادان مطلوب است
مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) آرادان:

استقبال نوجوان و جوانان از خانه دیجیتال کانون صاحب الزمان(عج) آرادان مطلوب است

عربي از استقبال نوجوان و جوانان از خانه ديجيتال کانون صاحب الزمان(عج) آرادان خبر داد و گفت: با توجه به استقبال بچه هاي مسجد از فعاليت هاي خانه ديجيتال ارتقاء رايانه هاي کانون ضرورت دارد.
شناسه خبر : 42309 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«مهدی عربی» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه خانه دیجیتال کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) در طول سال فعال است،بیان کرد: استقبال نوجوان و جوانان از خانه دیجیتال کانون صاحب الزمان(عج) آرادان مطلوب است و با توجه به استقبال بچه های مسجد از فعالیت های خانه دیجیتال ارتقاء رایانه های کانون ضرورت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) آرادان با بیان اینکه خانه دیجیتال کانون بعنوان تنها گیم نت فعال در این شهرستان است ،افزود: با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان باید برای ارتقاء سیستم اعتبار جذب شود که امیدواریم با حمایت مسئولان و خیرین در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه امروزه فضای مجازی محور فعالیت های نسل جدید است،گفت: اشتیاق کودکان و نوجوانان در این منطقه به سمت کتاب خیلی کم است و باید بیشتر از گذشته در این زمینه تلاش کرد و در سال جاری با برنامه ریزی بهتر سعی در اجرای برنامه های جذاب در حوزه کتاب خوانی داریم تا نسل جدید با کتاب بیش از گذشته ارتباط پیدا کنند.

 

عربی همچنین برگزاری اردوهای تفریحی و برنامه های ورزشی را یکی از راه های جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد دانست و افزود:خوشبختانه با تعامل ارکان مسجد صاحب الزمان(عج) توانسته ایم  برنامه های مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی و اردوهای تفریحی مختلفی را در سطح شهرستان برگزار کنیم.