آغاز طرح پالایش کتاب در کانون نسیم ظهور شهر کهن آباد
آغاز طرح پالايش کتاب در کانون نسيم ظهور شهر کهن آباد
مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم ظهور آرادان خبر داد:

آغاز طرح پالایش کتاب در کانون نسیم ظهور شهر کهن آباد

محمديان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخواني طرح پالايش کتاب در کتابخانه کانون فرهنگي هنري نسيم ظهور شهر کهن آباد آغاز شد.
شناسه خبر : 42310 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ «مهدی محمدیان» در جریان بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از کتابخانه کانون فرهنگی هنری نسیم ظهور بیان کرد: با اعلام ستاد کانون های مساجد استان در زمینه اجرای طرح پالایش کتاب این طرح در کانون نسیم ظهور توسطه اعضاء کانون آغاز شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم ظهور آرادان با اشاره به فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کانون نسیم ظهور،گفت: کرسی های آزاد اندیشی و پاسخگویی به شبهات با محوریت مسائل روز یکی از مهمترین برنامه های این کانون در طول سال است.

 

وی برگزاری نشست های بصیرتی با حضور اساتید استانی و کشوری را از دیگر برنامه های کانون دانست و افزود: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز یکی از برنامه های کانون نسیم ظهور است که با همکاری ارکان مسجد و با محوریت امام جماعت مسجد برگزار می شود.

 

 محمدیان برگزاری اردوهای جهادی با حضور اعضا کانون و بسیج مسجد را از دیگر برنامه های این کانون برشمرد و گفت: جلسات هفتگی زیارت عاشورا در مناطق مختلف شهر با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و  توجه به خانواده محرومان و نیازمندان و با هدف شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی سطح شهر  با حضور اعضاء کانون مسجد و پایگاه بسیج برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم ظهور افزود: همچنین در حوزه کارآفرینی نیز با هماهنگی با کارآفرینان زمینه انجام مشاغل خانگی توسط کانون فراهم شده است.