کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه میزبان 100 نفر در طرح کتابخوانی گلگشت
کانون فرهنگي هنري انتظار سرخه ميزبان 100 نفر در طرح کتابخواني گلگشت
مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه خبرداد:

کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه میزبان 100 نفر در طرح کتابخوانی گلگشت

اسلامي گفت: طرح کتابخواني گلگشت در طول سال و با حضور 100 نفر از اعضاء در کانون فرهنگي هنري انتظار سرخه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 42312 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«محمد رضا اسلامی» در حاشیه برگزاری طرح کتبخوانی گلگشت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه بیان کرد: کانون فرهنگی هنری انتظار در مسجد ولی عصر(عج) سرخه از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: تمرکز اصلی فعالیت‌های کانون در حوزه کتاب و  کتابخوانی بوده است و در طول 10 سال اخیر طرح‌های مختلفی از جمله «گنج دانش»، «گلگشت و گلگشت در خانه» را به اجرا درآورده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه با بیان اینکه طرح گلگشت از سال 1396 در کانون انتظار در حال برگزاری است،افزود: در حال حاضر 100 نفر در این طرح حضور دارند و بصورت مستمر در برنامه های طرح مشارکت می کنند.

 

وی با بیان اینکه بیشترین اعضاء در این طرح در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی تا پایان مرحله متوسطه اول می باشند،گفت: ۱۰ گروه فعال در حوزه کتابخوانی از کودکان تا بزرگسالان در این طرح فعال هستند که هر گروه یک مربی دارد.

 

اسلامی با بیان اینکه طرح گلگشت پنج شنبه پنج شنبه هرهفته با برگزاری نشست کتابخوانی اجرا می شود،تصریح کرد:در این هفته طرح گلگشت میزبان خانم فهیمه شانه، از پژوهشگران و مربیان مطرح حوزه کودک بوده است وا تبادل تجربیات در حوزه کتاب و کتابخوانی با کودکان و نوجوانان صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار با بیان اینکه پخش فیلم کوتاه در حوزه کودک نیز در این طرح برنامه ریزی شده است،گفت:هدف از این طرح آشنایی کودکان و نوجوانان با انواع کتاب ها بر اساس علایق شخصی خود می باشد تا بتوانند بر اساس ذائقه و علاقه کتاب مورد نظر را انتخاب کنند و همچنین در این طرح کتب مختلف در زمینه های مختلف جهت آشنایی کودکان و نوجوان به آنان معرفی شود.

 

کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه ضمن بازدید از کلاس های طرح کتابخوانی گلگشت با مدیر و مربیان کانون فرهنگی هنری انتظار دیدار و گفتگو کردند.