پیوستن به تفکر بسیجی رمز پیروزی بر استکبار جهانی است
پيوستن به تفکر بسيجي رمز پيروزي بر استکبار جهاني است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

پیوستن به تفکر بسیجی رمز پیروزی بر استکبار جهانی است

حجت الاسلام موسوي گفت: تفکر بسيجي يک تفکر والاي انقلابي است و پيوستن به تفکر بسيجي رمز پيروزي مسلمانان بر اشرار و استکبار جهاني است.
شناسه خبر : 42525 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

حجت الاسلام«سید علی موسوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج،بیان کرد:تشکیل بسیج مستضعفین یادگار ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی در ایران بوده است که در روز 5 آذر سال 58 به فرمان مام راحل(ره) تشکیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: بسیج کلمه ای است که دریایی از معانی را در خود جای داده است و در واقع این بسیج و تفکر بسیجی  است که افراد جامع اسلامی را حول یک محور که خداوند متعال است قرار می دهد.

 

وی با بیان اینکه در واقع بسیج به معنای چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه است،گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی بسیج را تشکیل داد تا همه مردم در زیر پرچم اسلام و رهبری ولایت فقیه به فکر یکدیگر باشند و مشکلات همدیگر را رفع کنند.

 

حجت الاسلام موسوی رمز پیروزی مسلمانان بر اشرار و استکبار جهانی را پیوستن به تفکر بسیجی دانست و افزود: همه اقشار جامعه روحانی،کاسب ،معلم،هنرمند ،ورزشکار و... اگر با تفکر و آهنگ بسیج حرکت و فعالیت کنند پیروزی قطعی و همیشگی خواهد بود و در تمام عرصه ها موفق و پیروز خواهیم شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه دشمن بدنبال تخریب و تضعیف جایگاه بسیج در جامعه اسلامی است،بیان کرد: روحیه ضد بسیجی نشان دادن وادادگی به دشمن  است و بسیجیان همیشه و با اقتدار کامل در صحنه های مختلف انقلاب در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.