مشارکت کانون فرهنگی هنری شقایق در برنامه های هفته بسیج روستای نامنیک
مشارکت کانون فرهنگي هنري شقايق در برنامه هاي هفته بسيج روستاي نامنيک
مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق روستای نامنیک:

مشارکت کانون فرهنگی هنری شقایق در برنامه های هفته بسیج روستای نامنیک

وزيري گفت: برنامه هاي هفته بسيج در روستاي نامنيک با مشارکت کانون فرهنگي هنري شقايق و پايگاه هاي مقاومت بسيج روستا برگزار مي شود.
شناسه خبر : 42564 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

«مجید وزیری»در گفتگو با ستاد ارتباطات (فهما) از استان سمنان با گرامیداشت فرارسیدن 5 آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ،بیان کرد: تشکیل بسیج یکی از ابتکارات مهم بنیانگذار جمهوری اسلامی است که امروز شاهد جایگاه والای بسیج در جهان می باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق روستای نامنیک با اشاره به اجرای برنامه هی مختلف بمناسبت هفته بسیج در روستا ،افزود: رژه تراکتوری با حضور کشاورزان زحمتکش و اهالی روستا به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 

وی با اشاره به برگزاری جام جهانی و توجه مردم به این مسابقات ،تصریح کرد: بمناسبت هفته بسیج و اهمیت توجه به نشاط اجتماعی پخش مسابقات جام جهانی در محیط کانون و  مسجد صورت گرفت و مورد استقبال اعضاء کانون بویژه نوجوانان قرار گرفت.

 

وزیری عطر افشانی گلزار شهدا را دیگر برنامه هفته بسیج دانست و افزود: ذبح گوسفند وتوزیع گوشت بین نیازمندان نیز از دیگر برنامه های کانون شقیق در هفته بیسج می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق در پایان با تقدیر از همکاری ارکان مسجد در روستا،گفت: هماکاریو تعامل ارکان مسجد و نهادهای مختلف مجود در روستا موجب بهبود برنامه های فرهنگی و هنری در سطح روستا خواهد شد.