برگزاری مسابقه کتابخوانی به همت کانون امیرالمومنین (ع) شاهرود
برگزاري مسابقه کتابخواني به همت کانون اميرالمومنين (ع) شاهرود
مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) مجن خبر داد:

برگزاری مسابقه کتابخوانی به همت کانون امیرالمومنین (ع) شاهرود

حجت الاسلام شاه محمدي از برگزاري مسابقه کتابخواني از کتاب «عارفانه» توسط کانون فرهنگي هنري اميرالمومنين(ع)شهرستان شاهرود خبر داد.
شناسه خبر : 42638 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

«حجت الاسلام شاه محمدی»در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بیان کرد: کتاب هایی با محوریت سیره شهدا ظرفیت مناسبی برای توجه اقشار مختلف جامعه بویژه و نوجوانان و جوانان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) مجن افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی با هدف معرفی سیره شهدا یکی از راهکار های مناسب برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ مطالعه و سیره شهدا می باشد.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) با برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «عارفانه» با محوریت زندگینامه و خاطرات شهید والامقام احمد علی نیری سعی بر آشنایی بیشتر نسل جدید با سیره شهدا را دارد.

 

شاه محمدی با بیان اینکه زمان ثبت نام این مسابقه کتابخوانی از 22 الی 27 آبان ماه بوده است که به علت استقبال علاقمندان ثبت نام این مسابقه تمدید شده است و  در تاریخ 11 آذر ماه این مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) مجن با بیان اینکه به 3 نفر اول این مسابقه جوایزی اهدا می شود،بیان کرد: نفر اول این مسابقه 4 میلیون و 500 هزار ریال ،نفر دوم 3 میلیون ریال و نفر سوم یک میلیون و 500هزار ریال دریافت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه به 10 نفر از شرکت کنندگان نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد،گفت:علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ketbkhani@ مراجعه و یا به شماره 09193347621 تماس حاصل نمایند.