مسابقه کتابخوانی «زیبایی‌های نماز» در سمنان برگزار می شود
مسابقه کتابخواني «زيبايي‌هاي نماز» در سمنان برگزار مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان خبر داد:

مسابقه کتابخوانی «زیبایی‌های نماز» در سمنان برگزار می شود

حجت الاسلام موسوي از برگزاري مسابقه کتابخواني «زيبايي هاي نماز» توسط ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان و اداره کل کتابخانه هاي عمومي خبر داد.
شناسه خبر : 42681 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

حجت الاسلام«سید علی موسوی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان«زیبایی های نماز» بیان کرد: این مسابقه از 26 آبان ماه و همزمان با سی امین هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان آغاز شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه این مسابقه با محوریت کتاب "زیبایی‌های نماز" می باشد،افزود: این مسابقه با همکاری  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رده های سنی مختلف می توانند در این مسابقه شرکت نمایند،گفت:علاقه‌مندان می‌توانند تا 26 آذر ماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتاب‌خوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی https://www.samakpl.ir/ فایل منبع را دریافت و پس از مطالعه، در این مسابقه شرکت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی مهلت شرکت در این مسابقه را 26 آذر ماه اعلام کرد و افزود: همچنین دبیرخانه این مسابقه، زمان اعلام نتایج را 10 دی‌ماه تعیین کرده است و به برگزیدگان جوایز  نقدی اهدا خواهد شد.

 

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب "زیبایی‌های نماز"