بچه های مسجد در اجتماعات گرامیداشت یوم الله 9 دی حضور پرشور داشته باشند
بچه هاي مسجد در اجتماعات گراميداشت يوم الله 9 دي حضور پرشور داشته باشند
مدیر ستاد کانون های فهما سمنان:

بچه های مسجد در اجتماعات گرامیداشت یوم الله 9 دی حضور پرشور داشته باشند

حجت الاسلام موسوي ضمن گراميداشت يوم الله نهم دي ماه،گفت: بچه هاي مسجد و اعضاء کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با حضور در اجتماعات گراميداشت يوم الله 9 دي تجديد بيعتي با ولايت و رهبري داشته باشند.
شناسه خبر : 43225 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۴

حجت الاسلام«سید علی موسوی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با گرامیداشت فرارسیدن یوم الله 9 دی،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیان کرد: یوم الله 9 دی یادآور حماسه ملّت مؤمن و بصیر ایران اسلامی است که در اوج غبار فتنه در سال 88، عظمت انقلاب اسلامی و نظام مقدّس جمهوری اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق مجدّد امّت با ولایت استو  در این روز است که مردم انقلابی ایران با خروش به هنگام و قاطع خود، سیلی محکمی بر چهره ی ظلمانی فتنه گران سال 88 زدند و با حضورِ سیل آسای خود، دشمنان خبیث اسلام را منکوب نمودند.

 

وی گفت:حماسه ی نهم دی ماه سال 88 پاسخی دندان شکن در برابر حربه های زنگ زده ی فتنه گرانی بود که کشور اسلامی ایران را با توطئه و توهّم تقلّب در انتخابات، به زحمت انداخته و باعث شدند دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم به طمع افتاده و نقشه ها در سر بپرورانند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه همچون سالهای گذشته، سالگرد حماسه 9 دی روز پیوند عاشورایی ملّت و امام، بصیرت و حضور آگاهانه ملّت مسلمان ایران را در خلق این حادثه تاریخی ارج می نهیم،افزود: از تمامی اقشار بویژه نمازگزاران غیور و انقلابی،بچه های مسجدی و عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان جهت حضور باشکوه در سالگرد این روز با عظمت دعوت می کنیم تا با حضور گسترده خود تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب داشته و مشت محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان این انقلاب اسلامی بکوبند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: مراسم محوری گرامیداشت یوم الله 9 دی در سمنان در روز جمعه ساعت 10:30  در مسجد امام خمینی(ره) قبل از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شدو در سایر شهرستان ها نیز برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده است.