بازدید مدیر فرهنگی ستاد کانون های مساجد کشور از کانون های شهرستان میامی
بازديد مدير فرهنگي ستاد کانون هاي مساجد کشور از کانون هاي شهرستان ميامي

بازدید مدیر فرهنگی ستاد کانون های مساجد کشور از کانون های شهرستان میامی

مدير امور فرهنگي و توليد محتواي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از روند اجراي طرح سفيران اجتماعي در شهرستان ميامي بازديد کرد.
شناسه خبر : 43276 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«مجتبی میرزایی» در سفر به شهرستان میامی از روند اجرای طرح ملی سفیران اجتماعی در کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان بازدید کرد.

 

مدیر امور فرهنگی و تولید محتوای ستاد هماهنگی کانون های فهما کشور در این بازدید ضمن تقدیر از اجرای برنامه های مختلف توسط کانون های مساجد شهرستان میامی ،بیان کرد: اجرای طرح سفیران اجتماعی زمینه ای مناسب برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت نوجوانان 12 تا 18 ساله بوده است.

 

وی با بیان اینکه این طرح از سال 98 در 5 شهرستان در سطح کشور آغاز شده است،افزود: شهرستان میامی در استان سمنان یکی از این شهرستان ها می باشد که در حال حاضر در 4 کانون این شهرستان طرح سقیران اجتماعی در حال اجرا می باشد.

 

میرزایی همچنین با اشاره برگزاری دوره های آموزشی بویژه با محوریت مشاوره عمومی و فردی،گفت: در راستای طرح ملی سفیران اجتماعی مشاوران مختلفی در سطوح کشوری و استانی در شهرستان میامی حضور یافته و به صورت عمومی و فردی به مردم شهرستان مشاوره داده اند.

 

مدیر امور فرهنگی و تولید محتوای ستاد هماهنگی کانون های فهما کشور با اشاره به اینکه این طرح از سوی وزارت کشور به ستاد کانون های مساجد واگذار شده است،افزود: این طرح با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که وزارت کشور و دفاتر فرهنگی اجتماعی استانداری ها در سطح استان بر روی این طرح نظارت خواهند داشت.