ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه بیشتری به کانون های مساجد داشته باشند
ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي توجه بيشتري به کانون هاي مساجد داشته باشند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه بیشتری به کانون های مساجد داشته باشند

حجت الاسلام موسوي با اشاره به فعاليت کانون هاي مساجد در شهر ها روستاها،گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ها از کانون هاي مساجد حمايت بيشتري داشته باشند.
شناسه خبر : 43373 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در نشست با روسای جدید ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای میامی،دامغان و آرادان،بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نماینده ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در نقاط مختلف شهری و روستایی می باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: با توجه به اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری توسط کانون های مساجد در نقاط مختلف استان روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت بیشتری از این کانون های داشته باشند.

 

وی با اشاره به نحوه تاسیس کانون های فرهنگی هنری در مساجد  گفت: چندین سال است که فعالیت های کانون های مساجد در قالب رویداد ملی فهما در حال اجرا می باشد و کانون های برنامه ها و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های مساجد را در برنامه های خود مشارکت درهند،افزود: برگزاری گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ها و دیدار با روسای جدید ادارات در دستور کار می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: اختصاص بودجه از اعتبارات تبصره 14 به کانون های فرهنگی هنری مساجد و توجه به اجرای برنامه های با موضوع نماز،امر به معروف و نهی از منکر و غدیر مورد توجه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

 

وی گفت: برنامه های مشارکتی بویژه با آموزش و پرورش در حوزه اقامه نماز و همچنین توجه به کانون های روستایی و عشایری نیز مورد توجه قرار گیرد.