برگزاری مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» در کانون‌های مساجد سمنان
برگزاري مسابقه کتابخواني «رفيق خوشبخت ما» در کانون‌هاي مساجد سمنان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

برگزاری مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» در کانون‌های مساجد سمنان

حجت الاسلام موسوي از برگزاري مسابقه کتابخواني«رفيق خوشبخت ما» بمناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سليماني در استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 43377 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ حاج قاسم یکی از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» افزود: کتاب رفیق خوشبخت ما شامل منتخبی جذاب از زندگی‌نامه و متن وصیت‌نامه شهید بزرگوار، سردار حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی گفت: عنوان این کتاب از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در تاریخ هجدهم دی ماه 1398 انتخاب شده است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: این بزرگوار (شهیدحاج قاسم سلیمانی)، این رفیق خوب و عزیز ما و شجاع ما و خوشبخت ما که رفت به ملکوت اعلی پیوست ...

 

حجت الاسلام موسوی افزود: این مسابقه با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در سطح استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه این مسابقه از 12 دی ماه آغاز و  تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت،گفت: علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه و دریافت فایل کتاب به آدرس semnanpl.ir مراجعه نمایند.

 

وی  با بیان اینکه نتایج این مسابقه در 22 بهمن ماه ،همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام خواهد شد، افزود: به نفرات برگزیده این مسابقه هدایای نقدی و غیر نقدی به قید قرعه اهدا خواهد شد.