هماهنگی و همفکری بین ارکان مسجد بستر تقویت برنامه های مسجد محور است
هماهنگي و همفکري بين ارکان مسجد بستر تقويت برنامه هاي مسجد محور است
امام جمعه میامی:

هماهنگی و همفکری بین ارکان مسجد بستر تقویت برنامه های مسجد محور است

حجت الاسلام عزيزي با اشاره به اينکه ائمه جماعت،هيئت امنا، پاگاه هاي مقاومت بسيج، کانون هاي فرهنگي هنري، هيئت هاي مذهبي، خدام و موسسات قرآني ارکان مسجد را تشکيل مي دهند، گفت: هماهنگي و همفکري بين ارکان مسجد بستر تقويت برنامه هاي مسجد محور است.
شناسه خبر : 43594 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «محمد عزیزی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی میامی در محل دفتر امام جمعه این شهر گفت: توجه به فرهنگ عمومی و اهمیت دادن به آن برای حفظ و ثبات باورو اندیشه های فرهنگی و ارزش‌ها باعث مصون ماندن جامعه در حال تحول و پیشرفت ایران اسلامی در برابر هجمه‌های فرهنگی و دسیسه‌های شیطانی دشمنان است.

 

امام جمعه میامی با تأکید براینکه به حمایت مردم، سایر نهادها وهمچنین شهرداری در حوزه فرهنگ نیاز جدی  لازم است افزود: برای بهره گیری از ظرفیت‌های غنی فرهنگی شهرستان میامی مشارکت وهمراهی ضروری است.

 

وی تعامل ارکان مساجد برای اجرای برنامه‌های مختلف را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با وجود مشارکت وتعامل قطعاً شاهد موفقیت‌های خوبی در عرصه فرهنگ و هنر در مساجد خواهیم بود.

 

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه ائمه جماعت،هیئت امنا، پاگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی هنری، هیئت های مذهبی، خدام و موسسات قرآنی ارکان مسجد را تشکیل می دهند، بیان کرد: هماهنگی و همفکری بین ارکان مسجد بستر تقویت برنامه های مسجد محور است.

 

امام جمعه میامی گفت: به منظور شکوفایی مساجد و احیای کارکردهای مسجد محور لازم است بین ارکان مسجد هماهنگی وهمفکری ایجاد و تقویت شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر راه اندازی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان میامی گفت: در زمینه احداث فرهنگسرا در روستای محمد آباد نیز بررسی‌های لازم صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد:از دیگر موضوعات بررسی پیوست فرهنگی ساخت مجتمع فرهنگی در مزار شهر میامی با نظارت شهرداری میامی می باشد که از مسئولان انتظار داریم عملکرد خوبی را در آن به نمایش بگذارند.

 

امام جمعه میامی با بیان اینکه اقدامات تبیینی برای نسل جوان دراین شهرستان نیاز است افزود: امروز باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تحقق جهاد تبیین، واقعیت های جامعه را به نسل جوان بازگو کنیم.