نشست هم اندیشی مدیران کانون‌های مساجد با مدیران دستگاه‌های اجرایی میامی برگزار شود
نشست هم انديشي مديران کانون‌هاي مساجد با مديران دستگاه‌هاي اجرايي ميامي برگزار شود
فرماندار میامی:

نشست هم اندیشی مدیران کانون‌های مساجد با مدیران دستگاه‌های اجرایی میامی برگزار شود

آشوري با اشاره به ضرورت تعامل کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با دستگاه هاي اجرايي شهرستان گفت: نشست هم انديشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان با مديران دستگاه هاي اجرايي به منظور تبادل نظر و ايجاد تعامل بيشتر در اجراي برنامه هاي فرهنگي برگزار شود.
شناسه خبر : 43595 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۲
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«علیرضا آشوری» در جلسه  شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامیدر محل دفتر امام جمعه این شهر ،ضمن بیان اینکه باید سازمان‌های مردم نهاد را برای سوق دادن به کارهای فرهنگی بیشتر تشویق کنیم بیان کرد: از ظرفیت خیرین و این سازمان‌های مردم نهاد برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی استفاده بیشتری داشته باشیم.

 

فرماندار میامی به ظرفیت ها وپتانسیل های  متعدد شهرستان میامی اشاره کرد و گفت: همکاری و تعامل بین نهادهای فرهنگی به معنای واقعی ایجاد شود.

 

وی با بیان اینکه باید به وضعیت امید بخشی در شهرستان میامی رونق بخشید افزود: تقویت فضای امید در جامعه توسط مسئولان از مصادیق و مبانی جهاد تبیین است.

 

آشوری نوع امید بخشی در نقاط مختلف را متفاوت عنوان کرد و گفت: باید شرایط امید را تقویت کنیم که در این‌ صورت می توانیم به حل تمامی مشکلات، معضلات و مسائل فرهنگی جامعه امیدوار باشیم.

 

فرماندار میامی با تأکید بر استفاده از نقاط مثبت در شهرها و روستاها خطاب به مسئولان فرهنگی  این شهرستان خاطرنشان کرد: با استفاده از این فرصت‌ها و چالش‌ها برای پیشرفت شهرها و روستاها استفاده کنید چرا که عقیده داریم فرهنگ زیر بنای سایر امور جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه درصورتی که بخواهیم در حوزه سیاسی، عمرانی، اقتصادی و … کار کنیم باید برنامه ریزی منسجم و منظمی در حوزه فرهنگ داشته باشیم یادآور شد:فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دستگاه‌های مختلف احصا و هماهنگی بیشتری برای جلوگیری از موازی کاری‌ها انجام شود.

 

آشوری برگزاری نشست مدیران کانون‌های مساجد با مدیران دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد تا ظرفیت‌های کانون‌ها و برنامه‌های آنان به نهادهای مختلف معرفی شود.

 

فرماندار میامی  درخصوص ساخت فرهنگسرای محمد آباد بیان کرد: باید در این زمینه طرح وجود داشته باشد لذا اعتقاد داریم در صورتی که یک طرح جامع و عملی برای احداث فرهنگ سرا برنامه ریزی شود، می‌توانیم ساخت این مرکز را پیگیری کنیم.