کانون های مساجد در زمینه تئاتر و نمایش ورود جدی داشته باشند
کانون هاي مساجد در زمينه تئاتر و نمايش ورود جدي داشته باشند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

کانون های مساجد در زمینه تئاتر و نمایش ورود جدی داشته باشند

حجت الاسلام موسوي گفت: فرهنگ ديني در قالب هنر اگر ارائه شود قطعا تاثيرگذاري بيشتري خواهد داشت و کانون هاي مساجد در زمينه تئاتر و نمايش ورود جدي داشته باشند که با فعاليت کانون هاي در حوزه هنر قطعا از موازي کاري ها پرهيز خواهد شد.
شناسه خبر : 43645 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در دیدار با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه جذب کودک و نوجوان به مساجد هدف تاسیس بوده است ،بیان کرد:با توجه به حضور کودکان و نوجوانان در مساجد کانون های فرهنگی هنری در حوزه مسائل تربیتی باید ورود پیدا کنند .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه رویداد ملی فهما در ۱۲ رواق در کانون های مساجد در حال اجرا است،افزود: هر کانون با انتخاب رواق مد نظر برنامه های خود را اجرا و در سامانه بچه های مسجد ثبت می کند و امتیازات مربوط به رواق مربوطه و رویداد فهما را کسب می کنند.

 

 وی گفت: بسیاری از برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد با نهاد های فرهنگی دیگر مشترک است که تعامل و همکاری بیشتر این نهاد ها با محوریت مسجد می تواند در گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی و تربیت نیروهای مومن انقلابی تاثیرگذار باشد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تربیت هنرمندان مومن ،انقلابی و مسجدی و فعالیت در حوزه هنر باید در دستور کار کانون های مساجد باشد ،افزود: کارهای هنری در کانون ها رواج داده شودو  فرهنگ دینی در قالب هنر اگر ارائه شود قطعا تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: کانون های مساجد در زمینه تئاتر و نمایش ورود جدی داشته باشند و با فعالیت کانون های مساجد در حوزه هنر قطعا از موازی کاری ها پرهیز خواهد شد.