برگزاری دورهمی دختران نوجوان کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان
برگزاري دورهمي دختران نوجوان کانون فرهنگي هنري جهاديه سمنان
با هدف پیوند مدرسه و مسجد؛

برگزاری دورهمی دختران نوجوان کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان

ادب گفت: دورهمي دختران نوجوان عضو در کانون فرهنگي هنري جهاديه و دبيرستان متوسطه اول ۱۲فروردين برگزار شد.
شناسه خبر : 44067 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

«مرضیه ادب» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان با اشاره به برگزاری دورهمی دختران نوجوان عضو در کانون فرهنگی هنری جهادیه، بیان کرد: این دروهمی با همکاری دبیرستان متوسطه اول 12 فروردین سمنان در مسجد النبی(ص) جهادیه برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه  افزود: تلاوت قرآن، معرفی دانش آموزان و اجرای بازی های بومی و محلی از برنامه های نوبت صبح این دورهمی بوده است.

 

وی گفت: بازیهای هدفمند وگروهی تاما بازی شامل دوز،بازی تخته الوار،بازی بادکنک،بازی بالن کاپ دانش آموزان در قالب چند گروه با یکدیگر رقابت کرده و در پایان نیز بین تیم های برنده بازی پایانی برگزار شد.

 

ادب برگزاری کارگاه های مهارتی را دیگر برنامه این دورهمی برشمرد و افزود: در این کارگاه در زمینه روانشناس بالینی درخصوص خودشناسی ، هویت یابی ، ارزش های فردی و اجتماعی و فرهنگی ، توضیحاتی درموردآسیب های جامعه و برخورد صحیح خانواده نسبت به دختران و برخورددختران نسبت به خانواده بحث و تبادل نظر شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه با اشاره به برگزاری برنامه ها در ماه رجب  بیان کرد: همیچنین در این دورهمی فضائل این ماه وشب ارزوها مطالبی را برای دانش آموزان بیان‌ شده  و  اعمال مربوط به ماه رجب و شب لیله الرغائب برای نوجوانان کانونی تشریح شد که شاهد استقبال دختران برای ادای تکالیف الهی بودیم.