انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نعمتی است که خداوند به ملت ایران عطا کرده است
انقلاب اسلامي و ولايت فقيه نعمتي است که خداوند به ملت ايران عطا کرده است
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نعمتی است که خداوند به ملت ایران عطا کرده است

حجت الاسلام قربانيان با تبريک فرارسيدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي، گفت: انقلاب اسلامي و ولايت فقيه نعمتي است که خداوند به ملت ايران عطا کرده است و همه ما بايد قدردان و شکرگذار اين نعمت الهي باشيم.
شناسه خبر : 44147 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام «عبدالله قربانیان» در اولین شب مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر «ده شب ده مسجد» در مسجد الزهرا(س) شهر سمنان با تبریک میلاد باسعادت امام جواد(ع) با اشاره به حدیثی از آن حضرت،بیان کرد: کفران نعمت موجب غضب خداوند متعال می شود و هر نعمتی که خداوند به انسان عنایت می کند انسان باید در برابر این نعمت شکرگذار باشد و اگر انسان شکرگذاری بجا آورد خداوند عنایت بیشتری به انسان خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نعمتی است که خداوند به ملت ایران عطا کرده است و همه ما باید قدردان و شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

 

وی افزود:بسیاری از دشمنان انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند که این انقلاب ۲۰ سالگی و ۳۰ سالگی خود را نخواهد دید اما امروز با بصیرت مردم و ولی فقیه نظام مقدس اسلامی جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی را شاهد هستیم.

 

حجت الاسلام قربانیان تصریح کرد: دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ۸ سال جنگ را به ایران اسلامی تحمیل کردند اما رزمندگان اسلام فداکاری کردند و خونهای زیادی پای درخت انقلاب ریخته شد تا این نظام پایدار بماند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دشمن فتنه های مختلفی علیه ایران اسلامی طراحی و اجرا کرده است اما ملت بصیر و انقلابی ایران با پیروی از ولایت فقیه توطئه دشمنان را خنثی کرده اند و در ادامه هم دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

 

وی گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد اما مردم با تمام مشکلات پشتیبان انقلاب هستند و مسئولان نیز باید برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

 

حجت الاسلام قربانیان افزود:مردم باید بصیرت خود را بالا ببرند و دشمن شناس باشند و بدانند که دشمن از چه راهی بدنبال ضربه زدن به این انقلاب اسلامی هستند‌.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد:استقلال اولین شعار انقلاب اسلامی و امام راحل بوده است و خودکفایی مورد تاکید انقلاب اسلامی بوده است و در این راه وابستگی به شرق و غرب معنایی ندارد.

 

وی گفت:اگر می خواهیم پرچم انقلاب اسلامی بدست امام زمان(عج) برسانیم باید اهل بصیرت بوده و صبر داشته باشیم  و مسیر حق را بشناسیم و در مسیر حق گام برداریم.