اهالی مساجد شهرستان سمنان میثاق نامه امضا می‌کنند
اهالي مساجد شهرستان سمنان ميثاق نامه امضا مي‌کنند
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

اهالی مساجد شهرستان سمنان میثاق نامه امضا می‌کنند

همزمان با دهه مبارک فجر اهالي مساجد و اعضاء کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان سمنان به منظور تجديد بيعت با آرمانهاي نظام انقلاب اسلامي ميثاق نامه امضا مي کنند.
شناسه خبر : 44148 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ همزمان با آغاز اولین شب مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اهالی مساجد و اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سمنان به منظور تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی ایران میثاق نامه امضا می کنند.

 

متن این میثاق نامه بدین شرح است:

 

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ ﴿٧﴾

ای مؤمنان! اگر خدا را یاری کنید، خدا هم شما را یاری می کند و گام هایتان را محکم و استوار می سازد.

دهه فجر یادآور عزت و سربلندی انسانهای آزاده¬ای است که فقط در برابر خدا سرتعظیم فرود آوردند.

دهه فجر یادآور مردمانی است که به ندای امام زمان خود لبیک گویان، اسلام را حاکم کردند تا زمینه ای برای ظهورش باشد.

به لطف خدا امروز حوزه جغرافیایی و فکری تفکر مقاومت که برگرفته از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است بیشتر شده و بسیاری از مردم آزاده جهان به ندای فجر آفرینان از حنجر ولایت فقیه لبیک گفته اند.

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت‌ انسان‌های وارسته و بزرگی است که در مکتب عاشورایی از خمینی کبیر درس مقاومت، رشادت و شهادت آموختند.

ظلم و استکبار جهانی از این نورانیت، منافع خود را در خطر دید و به مقابله با این پدیده نوظهور که مورد اقبال آزادگان جهان است برخاست و با ایجاد فتنه و آشوب سعی در خاموش کردن این  نورانیت  انقلابی کرد تا جایی که در اغتشاشات اخیر،  جنایتهایشان جانیان تاریخی را رو سفید کرد.

 ما نمازگزاران مساجد شهرستان سمنان، ولایت ‌فقیه و نائب عام امام زمان (عج)را چون آفتابی پر فروغ  می¬دانیم که دل‌های همه بندگان الهی را به‌سوی حق و عدالت متوجه ساخت و در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که همگی پیرو امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستیم، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای  انقلاب اسلامی، امام راحل،  توطئه¬های دشمنان علیه این ملت بزرگ و شریف را بشدت محکوم و همبستگی خود را با و نیروهای انقلابی اعم از فراجا، ارتش، بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی اعلام می‌داریم و با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن ماه به تمام جهانیان نشان خواهیم داد که تا پای جان از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.