آمریکا به شدت از پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف هراس دارد
آمريکا به شدت از پيشرفت هاي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف هراس دارد
مدرس حوزه علیمه قم:

آمریکا به شدت از پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف هراس دارد

حجت الاسلام سليماني با اشاره به پيشرفت هاي ايران اسلامي پس از انقلاب در عرصه هاي مختلف،گفت: آمريکا به شدت از پيشرفت هاي ايران بويژه در حوزه نظامي و موشکي هراس دارد و اين را بايد بداند که اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي روز به روز در حال افزايش است.
شناسه خبر : 44188 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام سلیمانی در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در قالب برنامه« ده شب ده مسجد» در مسجد اهل بیت(ع) سمنان با بیان اینکه عوامل مختلفی در کوتاه بودن عمر حکومت ائمه اطهار وجود داشته است،گفت: مهمترین عوامل اینکه انقلاب های صدر اسلام دوام لازم را نداشت اشتباهات بخشی از خواص و توده های جامعه و عدم تشخیص مسیر صحیح بوده است.

 

مدرس حوزه علمیه قم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،بیان کرد: جامعه امروز ما باید بصیرت داشته باشند تا از تاریخ عبرت بگیرند و مسیر درست را شناسایی کنند و با پیروی از ولایت فقیه در راه حق گام بردارند.

 

وی افزود:دشمنان بدنبال توطئه و فتنه علیه ایران اسلامی هستند و نظام جمهوری اسلامی با حمایت مردم و درایت رهبری در برابر این فتنه ها ایستادگی کرده و روز به روز بر عمر آن افزوده خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از ایران اسلامی و جبهه مقاومت می ترسند ،گفت: امت اسلامی به پشتوانه جمهوری اسلامی در حال قوت گرفتن می باشد و موجب ایجاد رعب و وحشت در سران استکبار جهانی شده است.

 

مدرس حوزه علمیه قم بیان کرد: آمریکا به شدت از پیشرفت های ایران بویژه در حوزه نظامی و موشکی هراس دارد و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز در حال افزایش است.

 

وی گفت: دشمن تئوری های متعددی را برای نابودی انقلاب اسلامی طراحی کرده است اما ملت ایران اسلامی آگاهانه این تئوری ها و استراتژی ها را شناخته و در برابر این توطئه ها ایستادگی میکند.

 

حجت الاسلام سلیمانی یادآور شد: ایران اسلامی در طول عمر بیش از ۴۰ ساله انقلاب در حوزه های مختلف اقتصادی،نظامی، و ... رشد داشته است و دشمن چند سالی است علاوه بر جنگ در حوزه اقتصاد در حوزه فرهنگ و جنگ نرم ورود پیدا کرده است.

 

استاد حوزه علیمه قم افزود: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و باید این مشکلات معیشتی مردم مرتفع گردد و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

 

وی گفت: رسالت مردم ایران اسلامی مطالبه گری درست و منصفانه است و مسئولان نیز باید به مطالبات مردم توجه و برای حل کردن مشکلات مردم تلاش کنند.

 

حجت الاسلام سلیمانی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در طول این چند سال نکات مختلفی را در بیانات خود مطرح نموده اند و اینکه خرمشهر ها در پیش است باید مورد توجه باشد و این وعده رهبر معظم انقلاب که این انقلاب پیروز خواهد شد قطعا محقق خواهد شد.