برگزاری مسابقه اجرا و سخنرانی با موضوع «ایران، آزادی، زندگی، پیشرفت» در شاهرود
برگزاري مسابقه اجرا و سخنراني با موضوع «ايران، آزادي، زندگي، پيشرفت» در شاهرود
مدیر کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) خبر داد:

برگزاری مسابقه اجرا و سخنرانی با موضوع «ایران، آزادی، زندگی، پیشرفت» در شاهرود

شباني از برگزاري مسابقه اجرا و سخنراني با موضوع«ايران،آزادي،زندگي،پيشرفت» بمناسبت ايام الله دهه مبارک فجر در کانون فرهنگي هنري رسول اکرم(ص) شاهرود خبر داد.
شناسه خبر : 44199 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۷

«عماد شبانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ،بیان کرد: بمناسبت چهل و چهارمسن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه اجرا و سخنرانی توسط کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) شاهرود برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) شاهرود با بیان اینکه این مسابقه با همکاری موسسه رهپویان عصر ظهور برگزار می شود، افزود:این مسابقه با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان وعلاقمندان با حضرت امام خمینی(ره) بعنوان بنیانگذار کبیر  انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

شبانی موضوع این مسابقه را «ایران، آزادی، زندگی، پیشرفت» برشمرد و ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه میتوانند، آثار خود را در پیامرسان شاد به آی دی Hani020))   ارسال کنند.

 

وی تصریح کرد: آشنایی با شخصیت‌ و اهداف والای امام خمینی( ره) از کودکی تا پیروزی انقلاب، دستاوردها وخدمات در انقلاب اسلامی ایران، در قالب یک ویدیو ۳تا۵دقیقه ای محوریت اصلی این مسابقه خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) گفت: این مسابقه در تاریخ ۱۵ بهمن ماه برگزار می شود و به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.