گلزار شهدای سمنان عطر افشانی و گلباران شد
گلزار شهداي سمنان عطر افشاني و گلباران شد
همزمان با سراسر کشور؛

گلزار شهدای سمنان عطر افشانی و گلباران شد

بمناسبت ايام الله دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور گلزار شهداي شهر سمنان با حضور مردم عطرافشاني و گلباران شد.
شناسه خبر : 44218 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با سراسر کشور گلزار شهدای حرم مطهر حضرت یحیی بن موسی الکاظم(ع) سمنان عطر افشانی و گلباران شد.

 

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا،مسئولان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان و مردم شهید پرور سمنان برگزار شد تجدید میثاقی با آرامان های امام و شهدا توسط مردم و مسئولان صورت گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این مراسم با اشاره گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای انقلاب اسلامی ،بیان کرد: با حضور در گلزار شهدا باید زمینه ساز تجدید بیعت و میثاق با آرمان های امام و شهدا باشد و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

حجت الاسلام«سید علی موسوی» با بیان اینکه همه مردم جامعه بویژه مسئولان باید به سیره شهدا توجه داشته باشند،افزود: ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه مردم بویژه بچه های مسجد است که امروز با حضور در گلزار شهدا برای ادامه دادن راه شهدا تجدی میثاق کردند.

 

وی گفت: تکریم از خانواده معظم شهدا نیز وظیفه همه مردم و مسئولان است که بچه های مسجد نیز با اجرای طرح سه شنبه های تکریم به منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا اقدامات ارزشمندی را به ثبت رسانده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در طول ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی را در قالب جشنواره فجر انقلاب برگزار می کنند.