برپایی میز خدمت مدیران دستگاه های اجرایی استان در مساجد سمنان
برپايي ميز خدمت مديران دستگاه هاي اجرايي استان در مساجد سمنان
همزمان با دهه مبارک فجر اجرا می شود؛

برپایی میز خدمت مدیران دستگاه های اجرایی استان در مساجد سمنان

حجت الاسلام موسوي گفت: همزمان با اجراي برنامه «ده شب ده مسجد» ميز خدمت با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي استان در مساجد سمنان برپا مي شود.
شناسه خبر : 44219 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» با گرامیداشت دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر،بیان کرد: برنامه «ده شب ده مسجد» به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مساجد استان سمنان در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برپایی میز خدمت را یکی از برنامه های مهم در طول دهه فجر دانست و افزود: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری سمنان مدیران دستگاه های اجرایی استان با حضور در برنامه «ده شب ده مسجد» پاسخگوی مشکلات مردم در قالب میز خدمت خواهند بود.

 

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در هر شب تعدادی از مدیران ادارات در مساجد حضور یافته و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و نسبت به حل مشکلات دستورات و پیگیری های لازم را خواهند داشت.

 

حجت الاسلام موسوی با تقدیر از از همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان در برپایی میز خدمت در مساجد،تصریح کرد: امیدواریم حضور مدیران در مساجد زمینه ساز حل مشکلات مردم از سنگر مسجد باشد و همانطور که در ابتدای اسلام نیز مردم برای حل مشکلات در مساجد حضور پیدا می کردند در جامعه اسلامی نیز مشکلات مردم در مساجد مرتفع شود.