ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامی توطئه دشمنان بوده است
ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامي توطئه دشمنان بوده است
مدرس حوزه علیمه قم:

ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامی توطئه دشمنان بوده است

حجت الاسلام سليماني با بيان اينکه ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامي فريب و توطئه دشمنان بوده است،افزود: ايجاد ناامني،اغتشاش و برجسته کردن مشکلات جامعه مهمترين شاخصه هاي دشمن براي ناکارآمد معرفي کردن انقلاب اسلامي ايران بوده است که باز هم مردم ايران اسلامي عليرغم وجود مشکلات مختلف در جامعه توطئه دشمن را خنثي کردند .
شناسه خبر : 44220 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام سلیمانی در مراسم «ده شب ده مسجد» در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای خیرآباد سمنان با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی بیان کرد:دشمن بدنبال این است که اسلام واقعی را در جامعه نابود کند همانطور که در اوایل اسلام نیز بدنبال نابود کردن حکومت امیرالمومنین(ع) بودند.

 

مدرس حوزه علیمه قم افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حمایت از دین اسلام حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود و امروز صحنه مبارزه با استکبار جهانی متفاوت شده است و تکنیک امروز دشمن فریب است تا با فریبکاری مردم را از انقلاب و اسلام دور کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: فریبکاری در اوایل اسلام نیز علیه امام علی(ع) صورت گرفت و با فریبکاری حکومت را از امیرمومنان گرفتند و ۲۵ سال مسیر درست حکومت پیامبر اسلام(ص) را تغییر دادند.  

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت:در ابتدای انقلاب اسلامی نیز دشمن با فریبکاری بدنبال کم رنگ کردن جایگاه ولی فقیه در جامعه بود اما مردم بصیر ایران اسلامی فریب دشمن را نخوردند و توطئه دشمن را خنثی کردند.

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدنبال توسعه ایران بر اساس منفعت غرب بوده است که مردم ایران با حمایت ولایت فقیه اجازه اینگونه توسعه را ندادند و توسعه ایران اسلامی بر اساس عدالت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دادند و این توسعه در عرصه های مختلف اقتصادی،علمی،آموزشی و ... بوده است.

 

وی با بیان اینکه در ابتدای اسلام فریب در شناخت خواص نیز در دستور کار دشمنان اسلام بود،افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در زمینه خواص نیز توطئه های مختلفی را طراحی کرد اما مردم با شناخت بالا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری فریب دشمن را نخوردند و خواص جامعه که دچار انحراف شده بودند را شناختند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامی فریب دیگر دشمنان بوده است،افزود: ایجاد ناامنی،اغتشاش و برجسته کردن مشکلات جامعه مهمترین شاخصه های دشمن برای ناکارآمد معرفی کردن انقلاب اسلامی ایران بوده است که باز هم مردم ایران اسلامی علیرغم وجود مشکلات مختلف در جامعه توطئه دشمن را خنثی کردند و با حضور به موقع در صحنه های مختلف حمایت خود از انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

 

استاد و مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر میخواهیم کشور ما زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بشود باید در برابر بحران ها ایستادگی کنیم،گفت: انقلاب اسلامی با محوریت مقاومت در مسیر درست حرکت خواهد کرد.