ولایت فقیه، استمرار نبوت و امامت است
ولايت فقيه، استمرار نبوت و امامت است
امام جمعه موقت سمنان :

ولایت فقیه، استمرار نبوت و امامت است

حجت الاسلام عبدوس گفت: امروز استمرار نبوت و امامت ولي فقيه است و ميزان شاخصه اتصال ما به اميرمومنان پيروي و همراهي با ولي فقيه زمان است.
شناسه خبر : 44243 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از استان سمنان؛ حجت الاسلام «محمد باقر عبدوس» در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد النبی(ص) جهادیه سمنان با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر بیان کرد: افرادی که پیرو علی (ع) بودند و با امام خود  ماندند و امروز پیرو راه و سیره امام علی(ع) هستند به بهشت خواهد رفت و عاقبت به خیر خواهند شد.

 

امام جمعه موقت سمنان افزود:از ابتدای آفرینش بشریت افرادی که دنبال طاغوت زمان خود بودند عاقبت به خیر نشدند و افرادی که راه درست را انتخاب کرده و برای رضای خداوند متعال تلاش کردند عاقبت به خیر شدند.

 

وی با بیان اینکه باید همواره از خود سوال کنیم که اتصال ما به ولایت و رابط بین انسان و خداوند به چه میزان است ،تصریح کرد:امروز استمرار نبوت و امامت ولی فقیه است و امروز میزان شاخصه اتصال ما به امیرمومنان  پیروی و همراهی با ولی فقیه زمان است.

 

حجت الاسلام عبدوس گفت:دشمن برای رسیدن به اهداف خود بویژه نابودی اسلام و انقلاب هزینه های بسیاری می کند تا مردم بدنبال خداوند و راه درست که دین مبین اسلام است را نباشند.

 

امام جمعه موقت سمنان افزود:دشمن همه روزه در حال برنامه ریزی علیه جهان اسلام است و در این اغتشاشات اخیر نیز توطئه و استراتژی های مختلفی را طراحی کرده بودند اما مردم بصیر ایران اسلامی این توطئه ها را بخوبی خنثی کردند.

 

وی یاد آور شد:حضرت امام(ره) پس از ۱۴۰۰ سال تمام فریاد های مظلومانه امام علی (ع) در ابتدای اسلام را به گوش جهانیان رساند و مهمترین فریاد امیرمومنان(ع) اطاعت از ولایت بود که مردم ایران اسلامی در انقلاب اسلامی به ندای ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند.

 

حجت الاسلام عبدوس افزود:دشمنان جایگاه دین و ولایت،جایگاه عاشورا و اربعین حسینی را نمی تواند درک کند که مسلمانان در اقصی نقاط جهان با تمام مشکلات پای دین خود ایستاده اند.

 

امام جمعه موقت سمنان گفت:نسل جدید باید با تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند و افرادی که انقلاب را درک کرده اند باید خاطرات انقلاب اسلامی برای نسل جدید بیان کنند.

 

وی خاطر نشان کرد:در قبل از انقلاب افراد رده پایین کشورهای غربی نیز بر حکومت ایران تسلط داشت اما انقلاب اسلامی امروز اقتدار خود را به جهانیان نشان داده است و استقلال و عدم وابستگی به غرب شعار اصلی انقلاب اسلامی بوده است و پیشرفت های امروز ایران در عرصه های مختلف نظامی،موشکی،علمی و ... با استفاده و تکیه بر توانایی ها و تموامندی هلی داخلی بوده است.