اجرای گروه های سرود کانون های مساجد سمنان در برنامه های دهه مبارک فجر
اجراي گروه هاي سرود کانون هاي مساجد سمنان در برنامه هاي دهه مبارک فجر
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان خبر داد:

اجرای گروه های سرود کانون های مساجد سمنان در برنامه های دهه مبارک فجر

حجت الاسلام موسوي از اجراي گروه هاي سرود کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سمنان در برنامه هاي مختلف در ايام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
شناسه خبر : 44266 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان سمنان؛بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در این ایام اجرای سرود است که گروه های سرود کانون ها در برنامه های مختلف سطح استان به اجرای سرود می پردازند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان فعالیت در حوزه هنر را یکی از محورهای فعالیت کانون ها دانست و افزود: گروه های سرود یک ظرفیت مهم و ارزشمند در حوزه هنر انقلابی می باشند که با اجرای برنامه های مختلف در سطح مساجد برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه نیز تلاش می کنند.

 

وی گفت: سرود و نمایش از مهمترین فعالیت های کانون های مساجد در حوزه هنر می باشند که کانون ها با ثبت فعالیت ها در رواق سرود و نمایش در سامانه بچه های مسجد از امتیازات خوبی بهره مند می شود.

 

حجت الاسلام موسوی تولید سرود ها انقلابی را یک ظرفیت مهم برای کانون های داست و گفت: استفاده از اشعار با مضمون انقلابی همراه با ملودی و آهنگ سازی مناسب و در نهایت اجرای برنامه توسط گروه  می تواند در تولید یک سرود انقلابی تاثیرگذار خواهد بود.