برپایی «کافه انقلاب» در کانون فرهنگی هنری اندیشه و قلم دامغان
برپايي «کافه انقلاب» در کانون فرهنگي هنري انديشه و قلم دامغان

برپایی «کافه انقلاب» در کانون فرهنگی هنری اندیشه و قلم دامغان

جوادي نژاد گفت: همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر «کافه انقلاب»با محوريت گفتگوي صميمي نسل هاي مختلف انقلاب در کانون فرهنگي هنري انديشه و قلم دامغان برپا شد.
شناسه خبر : 44284 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

«علیرضا جوادی نژاد» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،بیان کرد: کانون فرهنگی هنری اندیشه و قلم با همکاری ارکان مسجد امیرالمونین(ع) دامغان برنامه های مختلفی را در طول ایام الله دهه مبارک فجر اجرا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اندیشهو قلم دامغان با اشاره به برپایی«کافه انقلاب» در مسجد،افزود: در این کافه زمینه گفتگوی دوسویه و صمیمی در قالب پرسش و پاسخ نسل جدید انقلاب با کارشناسان و افرادی که در اوایل انقلاب حضور داشتند فراهم شده است.

 

وی گفت: همچنین در این کافه نکاتی در مورد ضرورت توانمند سازی و خودسازی در راستای ارتقای کشور به دانشجویان آینده انتقال داده می شود تا نسل اینده کشور برای پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش بیشتری داشته باشند.

 

جوادی نژاد با بیان ینکه توجه به ضرورت جهاد تبیین یکی از برنامه های مهم کافه انقلاب است،تصریح کرد: پخش مستند با عنوان «سوزن» از سوی جشنواره عمار از دیگر برنامه های این کافه بوده است که در طول ایام دهه فجر در کانون برپا می باشد.