دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان و نوجوان معرفی شود
دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد به نسل جوان و نوجوان معرفي شود
مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان و نوجوان معرفی شود

حجت الاسلام راسخي انقلاب اسلامي با بيان اينکه انقلاب اسلامي دستاوردهاي خوبي در عرصه هاي علمي،نظامي،اقتصادي و ... داشته است،گفت : اين دستاوردها بايد به نسل جوان و نوجوان معرفي شود تا بيش از گذشته قدردان انقلاب اسلامي باشند.
شناسه خبر : 44326 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید ابوالفضل راسخی»در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد علی بن ابیطالب(ع) سمنان در قالب برنامه«ده شب ده مسجد» با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر،بیان کرد:انقلاب اسلامی پس از ۴۴ سال به درختی تنومند تبدیل شده است که در طول این سالها رشادت ها و مجاهدت های بسیاری برای حفظ نظام مقدس جهوری اسلامی صورت گرفته است.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از ۱۴ قرن حکومت طاغوتی را از بین برد ،افزود: دنیا تلاش می کند تا این انقلاب را نابود کند اما این توطئه ها با شکست مواجه خواهد شد چرا که در محاسبات خود اشتباهات دارد.

 

حجت الاسلام راسخی گفت:دشمن در محاسبات خود دین و ایثار و شهادت طلبی مردم ایران را فراموش کرده است  و دشمنان انقلاب اسلامی خودشان اعتقاد دارند که ایران با وجود دیانت و شهادت طلبی مردم همچنان پابرجاست .

 

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر بیش از ۳۵ کشور بصورت مستقیم و غیر مستقیم برای نابودی ایران اسلامی تلاش کردند اما مردم توطئه دشمنان را به خوبی خنثی کردند.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد ،گفت: مسئولان باید برای حل این مشکلات معیشتی تلاش کنند ولی این مشکلات از حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب نمی کاهد.

 

حجت الاسلام راسخی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی در عرصه های علمی،نظامی،اقتصادی و ... داشته است،گفت : دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان و نوجوان معرفی شود تا بیش از گذشته قدردان انقلاب اسلامی باشند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال تضعیف انقلاب اسلامی است،افزود: در اغتشاشات اخیر دشمنان بدنبال تفرقه بین اقشار مختلف جامعه بوده است و تضعیف باورهای دینی مردم ایران را در دستور کار داشته اند که خوشبختانه با درایت مردم و هدایت های داهیانه رهبری معظم انقلاب این توطئه دشمن نیز خنثی شد.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان با بیان اینکه دشمن با سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت فضای مجازی بدنبال تغییر افکار این نسل از جامعه ایران می باشند،گفت: اتاق فکرهای دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم ایران برنامه ریزی کرده اند و با تخریب نهاد خانواده سعی در نابودی انقلاب اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام راسخی بیان کرد: نا کارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی و تضعیف استعداد های داخلی از برنامه های مهم دشمن است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا بر اساس آمار یکی از منفورترین کشورهای جهان است،گفت: در بسیاری از آسیب های اجتماعی و اقتصادی آمریکا رتبه اول را در جهان دارد و نسل جدید ما نباید فریب تبلیغات مسموم فضای مجازی را نخورند.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) ،بیان کرد : مردم ایران اسلامی بویژه بانوان ما سیره حضرت زینب را مطالعه کنند و سیره آن حضرت را الگویی در زندگی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام راسخی با اشاره به اینکه زندگی حضرت زینب (س) درس های بسیاری برای مردم ما دارد،گفت: ولایتمداری و پیروی از امام زمان خود مهمترین شاخصه حضرت زینب (س) بوده است.