دستاورد های انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود
دستاورد هاي انقلاب اسلامي بايد براي نسل جديد تبيين شود
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان :

دستاورد های انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود

حجت الاسلام فاطمي نيا با گراميداشت ايام الله دهه مبارک فجر گفت: دستاورد هاي انقلاب اسلامي بايد براي نسل جديد تبيين و اينکه ما کجا بوده ايم و به کجا رسيده ايم بايد بازگو شود.
شناسه خبر : 44422 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۱

به گزراش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلم«محسن فاطمی نیا» در برنامه «ده شب ده مسجد» در مسجد سید الشهدا(ع) سمنان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ،بیان کرد: در قرآن ذکر شده است که در دین اجباری نیست اما راه رشد و راه انحراف برای انسان مشخص شده است.

 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان  با بیان اینکه طاغوت دشمن پنهان است و امام راحل با این دشمن پنهان مبارزه کرد و در برابر این ظلمت فراگیر ایستادگی کرد،افزود: امام خمینی(ره) در برابر کسانی ایستاد که دین را به سخره گرفتند و بدنبال از بین بردن دین بودند و امروز باید تلاش ها و رشادت های امام و سربازان امام برای زنده نگه داشتن دین اسلام برای نسل جدید تبیین شود.

 

وی با تاکید بر اینکه دستاورد های انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین و اینکه ما کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم باید بازگو شود،تصریح کرد:ما در محاصره اقتصادی دشمن قرار داریم و دشمن تمام تلاش خود را کرده است تا ایران را نابود کند اما ملت ایران اسلامی مقاومت می کند و با جان و دل از میهن اسلامی خود دفاع می کنند.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه امروز سربازان اسلام و شیعه در دفاع از جهان اسلام نیز به خوبی ورود پیدا کرده اند،افزود:دشمن مدام شعار دفاع از حقوق بشر را دارد و این شعار طاغوت است که در عمل برای دفاع از حقوق بشر اقدامی نکرده اند‌.

 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان  یادآور شد:دهه فجر ثمره خون شهدا است و پیروزی انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر استکبار جهانی رقم خورد و به ما عزت و آبرو داد‌ و در واقع  بهمن ۵۷ آغازی بود بر پایان ظلم و ستم طاغوت که بر تاریکی های زمان پایان داد.

 

وی با اشاره به اینکه رویش های ما جوانان و نوجوانان دهه های اخیر هستند که در عرصه های مختلف علمی ،نظامی،فرهنگی و ... موفقیت های مختلفی را کسب کرده اند،افزود:سرعت پیشرفت علمی در ایران نسبت به گذشته ۱۱ برابر شده است و در زمینه های مختلف علمی جزء کشورهای برتر جهان هستیم.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا در پایان با بیان اینکه دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی در ایران و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است،گفت:عزت امروز انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است که جان خود را فدا کردند تا انقلاب اسلامی پابرجا بماند و همه ما باید پاسدار خون شهدا باشیم.