پیروزی انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کرد
پيروزي انقلاب اسلامي همه توطئه هاي دشمنان اسلام را خنثي کرد
عضو جبهه مقاومت اسلامی یمن:

پیروزی انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کرد

سليم المنتصر با بيان اينکه دشمن بدنبال تخريب و نابودي اسلام در کل جهان بود،گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي همه توطئه هاي دشمنان خنثي شد و امروز شاهد هستيم به برکت پيروزي انقلاب اسلامي و خون شهداي انقلاب و مقاومت دين اسلام در کل جهان جايگاه خود را پيدا کرده است.
شناسه خبر : 44475 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ سلیم المنتصر با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که نورش در کل جهان تابیده است ،بیان کرد: در جهان اسلام حمله علیه مسلمانان بسیار شدید بود و اسلام در حالتی خطرناک بود که پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر امام راحل پیروزی را در اسلام رقم زد.

 

عضو جبهه مقاومت اسلامی یمن با بیان اینکه دشمن بدنبال تخریب و نابودی اسلام در کل جهان بود،افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان خنثی شد و امروز شاهد هستیم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون شهدای انقلاب و مقاومت دین اسلام در کل جهان جایگاه خود را پیدا کرده است.

 

وی گفت:بسیاری از سران کشور یمن به عربستان فرار کردند و درگیر جنگ داخلی و خارجی بوده که این کشور را تخریب کرده است و بیش از ۵۰۰ هزار یمنی کشته شده اند و عربستان با حمایت آمریکا و کشورهای غربی به یمن حمله کردند.

 

سلیم المنتصر تصریح کرد:ایستادن در برابر مشکلات بزرگ داخلی و خارجی در یمن با حمایت های جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت نتیجه داده است و با نابودی آل سعود یمن نیز آزاد خواهد شد.

 

عضو جبهه مقاومت اسلامی یمن افزود:دشمنان ما اطلاع کامل بر علائم ظهور امام زمان(عج) دارند و به همین علت بر کشور ایران و یمن حساسیت بیشتری دارند.

 

وی گفت:حمله بسیار وحشتناک به یمن علت دیگری هم دارد که اولین عرب هایی هستند که به اسلام ایمان آوردند و عمار و یاسر افرادی یمنی بودند که در ابتدا به پیامبر ایمان آوردند.

 

سلیم المنتصر افزود:  اهل یمن در جنگ های مختلف همراه پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) بودند و بیش از یک سوم شهدای اسلام اهل یمن بوده اند و در آخر الزمان نیز لشکر یمانی از یاران امام زمان(عج) خواهند بود.

 

عضو جبهه مقاومت اسلامی یمن گفت:یک دلیل بغض استکبار جهانی نسبت به کشور یمن با توجه به هزینه های هنگفتی که خرج کرده اند آگاه شدن مردم نسبت به توطئه های آمریکا و اسرائیل و دیگر ایادی استکبار جهانی می باشد.

 

وی در پیان تاکید کرد:مردم یمن عقیده دارند که رهبر معظم انقلاب ایران رهبر کل جهان اسلام است و ولایت نائب خاص امام زمان(عج) می باشند و همه پشتیبان ایشان هستند و خواهند بود.