ایران اسلامی منتخب خدای متعال و امام زمان(عج) می باشد
ايران اسلامي منتخب خداي متعال و امام زمان(عج) مي باشد
مدیر حوزه علمیه آیت الله خامنه ای هندوستان:

ایران اسلامی منتخب خدای متعال و امام زمان(عج) می باشد

حجت الاسلام رضوي گفت: ايران اسلامي منتخب خداوند متعال و امام زمان(عج) مي باشد و انقلاب اسلامي زمينه ساز ظهور خواهد بود و بايد کل جهان با الگوگيري از انقلاب اسلامي ايران زمينه ساز ظهور شوند.
شناسه خبر : 44553 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان ؛حجت الاسلام« سید شمع محمد رضوی» در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد آل محمد(ع) سمنان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی را خدا منتخب کرده است ،بیان کرد ایام الله دهه فجر روزهای خاص است و خداوند به این روزها توجه و به مردم ایران نظر داشته است.

 

 مدیر حوزه علمیه آیت الله خامنه ای هندوستان با اشاره به اینکه خداوند تشکیلات عالم را منظم چیده است ،افزود: حضور پیامبران الهی به ترتیب خاص در جهان به منظور هدایت بشریت یکی از نشانه های تشکیلات منظم عالم هستی است که خداوند متعال رقم زده است.

 

وی با بیان اینکه نسل پیامبران از حضرت اسحاق(ع) و حضرت اسماعیل(ع) بوده است ،گفت: پیامبر رحمت(ص) از نسل حضرت اسماعیل (ع) بوده است و بر اساس تشکیلات نظام عالم پس از آخرین پیامبر امیرمومنان علی(ع) برای هدایت بشریت در غدیر معرفی شدند.

 

حجت الاسلام رضوی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی منتخب خداوند متعال و امام زمان(عج) می باشند و انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور خواهند بود و با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران باید کل جهان زمینه ساز ظهور شوند.

 

 مدیر حوزه علمیه آیت الله خامنه ای هندوستان  با بیان اینکه مردم هندوستان طرفدار ایران اسلامی بویژه رهبر معظم انقلاب و سردار قاسم سلیمانی هستند،افزود:اگر مردم کشورهای مختلف مانند ایران یکپارچه باشند برای نشر حکومت الهی در جهان موفقیت حاصل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ایران به هندوستان و کشورهای مختلف صادر شده است،بیان کرد: مردم هندوستان نسبت به اهل بیت حساسیت ویژه ای دارند و برای تکریم جایگاه اهل بیت برنامه های مختلفی را اجرا می کنند.

 

حجت الاسلام رضوی گفت: راه اندازی حوزه علمیه در هندوستان بنام ولی فقیه جامعه اسلامی  با توجه به شرایط هندوستان بوده است و در هر سال کنگره ولایت فقیه در زمینه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.