احزاب سیاسی باید اصول انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند
احزاب سياسي بايد اصول انقلاب اسلامي را مورد توجه قرار دهند
مسئول بسیج نهاد ریاست جمهوری:

احزاب سیاسی باید اصول انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند

حجت الاسلام ترابي نسب با بيان اينکه شهدا سپر بلاي سوء برخي از مسئولان شده اند ،افزود: امروز احزاب سياسي مختلف بايد اصول انقلاب اسلامي را مورد توجه قرار دهند و با توجه به سيره شهدا پيرو فرمايشات رهبر معظم انقلاب باشند.
شناسه خبر : 44581 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام «روح الله ترابی نسب» در مراسم جشن های «ده شب ده مسجد» در مسجد عابدینیه سمنان با بیان اینکه انسان ها در برابر تکلیف مشخص شده از سوی خدا سه نوع هستند ،بیان کرد: اولین گروه تکلیف ستیز افرادی که دین را در ظاهر قبول دارند و گروه دوم تکلیف گریز هستند که بر اساس منافع خود تکلیف انجام میدهند   و براساس نیاز خود تکلیف الهی را انجام می دهند و با تمام مشکلات اخلاقی در مناسبت های خاص به سمت خداوند می روند .

 

مسئول بسیج نهاد ریاست جمهوری  افزود: گروه سوم تکلیف پذیر هستند و بدنبال ادای تکلیف می باشند که در راه خدا به تکالیف الهی عمل کنند و شهدای انقلاب اسلامی از این دسته و گروه می باشند که برای عمل به تکلیف الهی جان خود را فدا کردند.

 

وی با بیان اینکه در ۱۴ مرداد سال ۹۴ در مراسم تشییع شهدای غواص در شهر های مختلف صحنه های مختلفی رقم خورد و افزود: نوجوانان و جوانان در این مراسم با هر نوع تفکری به شهدا احترام گذاشتند و تشییع باشکوه را رقم زدند که بسیاری از افراد از گروه دوم محسوب کی شدند.

 

حجت الاسلام ترابی نسب با تبریک چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،گفت: خداوند متعال  همه قدرت خود را در انقلاب اسلامی نشان داد و با پیروزی انقلاب اسلامی و حوادثی که در انقلاب افتاد از جمله حادثه طبس، ۸ سال جنگ تحمیلی و ... نشانه های از قدرت خدا در ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

 

مسئول بسیج نهاد ریاست جمهوری  افزود: شهدا افرادی بودند که به تکلیفشان عمل کردند و تکلیف خیلی از افراد جامعه را مشخص کردند و امروز باید قدردان خون شهدا باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

 

وی با بیان اینکه شهدا سپر بلای سوء برخی از مسئولان شده اند ،تصریح کرد: امروز احزاب سیاسی مختلف باید اصول انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند و با توجه به سیره شهدا پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشند.

 

حجت الاسلام ترابی نسب گفت: شهدا مصلحت اندیش و محافظه کار نبودند و این خصوصیت اخلاقی باید مورد توجه مسئولان باشد و عملکرد مسئولان نیز باید شهدایی شود.