مردم ایران اسلامی مشتی محکم تر از گذشته به دهان استکبار جهانی زدند
مردم ايران اسلامي مشتي محکم تر از گذشته به دهان استکبار جهاني زدند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مردم ایران اسلامی مشتی محکم تر از گذشته به دهان استکبار جهانی زدند

حجت الاسلام محمودي گفت: مردم انقلابي ايران اسلامي بر طبق آمارها پرشور تر از گذشته در راهپيمايي 22 بهمن ماه شرکت کردند تا مشتي محکم تر از گذشته به دهان استکبار جهاني بزنند و توطئه دشمنان براي حضور کم رنگ مردم در راهپيمايي را خنثي کنند.
شناسه خبر : 44602 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید محسن محمودی» در آخرین شب مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در قالب برنامه«ده شب ده مسجد» در حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان با تقدیر از حضور حماسی و پر شور ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه،بیان کرد: امروز مردم انقلابی ایران اسلامی بر طبق آمارها پرشور تر از گذشته در راهپیمایی شرکت کردند تا مشتی محکم تر از گذشته به دهان استکبار جهانی بزنند و توطئه دشمنان برای حضور کم رنگ مردم در راهپیمایی را خنثی کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز به زیر کشیده شدن طاغوت زمان توسط امام روح الله بوده است ،افزود:  روز پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی حق بر باطل بوده است و آنچه در ۲۲ بهمن ماه توسط امام (ره)با حضور مردم ایران اسلامی رقم خورد حرکتی پیامبر گونه بود و موضع و کلام امام همان کلام و پیام انبیا الهی بوده است.

 

وی گفت:دعوت به توحید و خداپرستی و مبارزه با طاغوت وجه مشترک پیام انبیاء الهی بوده است که امام راحل نیز فریاد بر علیه دنیای استکبار جهانی داشت که ادامه راه انبیا الهی بوده است.

 

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه بسیاری از جوانان و نوجوانان دوران پهلوی و طاعوت را ندیده اند ،تصریح کرد: افرادی که آن دوران تجربه کرده اند باید اتفاقات و حوادث آن دوران را برای این نسل تبیین کنند تا در فضای مجازی روی ذهن نوجوانان و جوانان ما کار نکنند و اطلاعات ناصحیح به این نسل آینده کشور داده نشود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه ما باید قدردان امام راحل و شهدای گرانقدر و رزمندگان اسلام باشیم که انقلاب اسلامی را رقم زدند تا ملت ایران از جور ستم طاغوتیان رهایی یابد‌،خاطر نشان کرد:اگر امروز خیل عظیم مردم در راهپیمایی را شاهد بودیم نتیجه  دست غیبی خداوند متعال و امام زمان(عج) و توجه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه  در اغتشاشات اخیر هر گونه رذیله و جسارتی را دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی انقلاب رقم زدند ،گفت:اما ملت ایران اسلامی به کوری چشم فتنه گران و نفوذی ها و مخالفین انقلاب اسلامی پایبندی خود به انقلاب خود و آرمانهای آن را با حضور گسترده خود به خوبی نشان دادند.

 

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه صاحب این انقلاب مردم هستند و همین مردم از انقلاب خود محافظت می کنند،افزود:  البته مشکلاتی در جامعه وجود دارد که مسئولان برای حل این مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه در مسیر محافظت از این انقلاب بیداری و بصیرت لازم است،تصریح کرد:  مردم ایران اسلامی با بصیرت خود و با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه تمامی هزینه های هنگفت دشمن و جودهی رسانه های معاند را خنثی کردند.

 

وی گفت:امروز دنیای استکبار جهانی هزینه های بسیاری در حوزه فضای مجازی و جنگ نرم می کند و براین باور رسیده است که در جنگ نظامی با ایران موفق نخواهد شد و از جنگ نرم بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است‌.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه پیشرفت های موشکی و نظامی ایران اسلامی توسط دانشمندان ایرانی موجب رعب و وحشت استکبار جهانی شده است و دشمن جرات حمله نظامی به ایران اسلامی را نخواهد داشت، افزود:دشمن می داند اگر در حوزه نظامی دست از پا خطا کند جواب دندان شکنی را خواهد دید و به همین علت در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی ورود پیدا کرده است و با شایعه پراکنی و ناامید کردن مردم از آینده انقلاب سعی در نابودی نظام جمهوری اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه ملت ایران اسلامی باید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشند ،بیان کرد: برای زمینه سازی ظهور باید مهمترین کانون صیانت از جوانان که خانواده است مورد توجه قرار گیرد و باید سربازان امام زمان(عج) از خانواده ها تربیت شوند و اولین دانشگاه و کلاس تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان محیط خانواده است.

 

وی گفت: البته جامعه سالم نیز باید برای نسل جوان و نوجوان ما فراهم شود و ترویج امر به معروف و نهی از منکر  برای سالم سازی محیط بسیار اهمیت دارد که همه مردم در این زمینه مسئول هستند.

 

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه مسئولان در هر جایگاهی در نظام اسلامی هستند باید به مسئولیت خود به خوبی عمل کند،تاکید کرد:مسئولان  نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نباشد و متاسفانه مردم از عملکرد از برخی از مسئولان در حوزه فرهنگ راضی نیستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود:دشمن بدنبال ترویج زمینه گناه در بین خانواده ها بویژه جوانان است اما خانواده های ایران اسلامی باید اطلاعات خود را در زمینه فضای مجازی بیشتر کنند تا بتوان در این جنگ نرم نیز بر دشمن غلبه کرد.

 

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در کنار ریزش هایی که داشته است رویش های بسیار زیادی داشته است،گفت:  با بصیرت جوانان و ملت شریف ایران اسلامی این رویش ها زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج)خواهند شد.