نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد
نشست هماهنگي برنامه هاي گراميداشت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد برگزار شد

نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد

نشست هماهنگي برنامه هاي گراميداشت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و مدير ستاد کانون هاي فهما استان سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 45011 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما ) از استان سمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» به منظور هماهنگی برنامه های گرامیداشت 18 اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این نشست با اشاره به نزدیک شدن به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنیر مساجد،بیان کرد:برنامه های متعددی برای گرامیداشت این روز پیش بینی شده است که تعدادی از برنامه ها سروی ستاد کشور ابلاغ شده و تعدادی از برنامه ها نیز ویژه استان سمنان خواهد بود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت ارائه گزارش فعالیت های کانون های مساجد در جلسات استانی،افزود: برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در ایام سالروز تاسیس کانون در یکی از کانون های مساجد استان زمینه مناسبی برای معرفی بیشتر فعالیت های کانون های مساجد در سطح استان می باشد.

 

وی گفت: دیدار تعدادی از مدیران کانون های مساجد استان با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برگزاری گردهمایی مدیران کانون های مساجد را یکی از برنامه های مهم این ستاد دانست و افزود: امیدواریم با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گردماهیی مدیران کانون های استان را به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشیم و از مدیران کانون های فعال استان تجلیل شود.