بازدید مدیر ستاد کانون های فهما سمنان از اردوی کانون فرهنگی هنری مصلی
بازديد مدير ستاد کانون هاي فهما سمنان از اردوي کانون فرهنگي هنري مصلي

بازدید مدیر ستاد کانون های فهما سمنان از اردوی کانون فرهنگی هنری مصلی

حجت الاسلام موسوي از اردوي تفريحي اعضاء و مربيان کانون فرهنگي هنري مصلي سمنان بازديد کرد.
شناسه خبر : 45015 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) ازاستان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» ظهر جمعه با حضور در پارک سوکان سمنان از اردوی تفریحی اعضاء و مربیان کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان بازدید کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این بازدید با بیان اینکه برگزاری اردوهای درون و برون استانی برای همیشه عمر در ذهن بچه ها خواهد ماند ،افزود: با برگزاری اردوها با محوریت آموزشی و تفریحی می توان به بچه ها آگاهی داد و با جنگ نرم دشمن نیز مبارزه کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت والدین در برگزاری اردوها و کلاس های مختلف آموزشی،گفت: باید در تمام برنامه ها والدین نیز دخیل باشند ودر جریان کامل فعالیتها باشند تا بتوان از حمایتهای مادی و معنوی آنان بهره مند شد که کانون فرهنگی هنری مصلی به خوبی توانسته والدین را  در برنامه های کانون دخیل کند .

 

حجت الاسلام موسوی با تبریک فرارسیدن ۱۸ اسفند ،سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: این روز فرصتی مغتنم برای تشکر از مدیران زحمتکش و جهادی کانون های مساجد استان سمنان است که امروز از زحمات مدیر کانون مصلی و همه همکاران و حامیان این کانون تشکر می کنم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فعالیت های خوب کانون فرهنگی هنری مصلی در زمینه سرود،افزود:یکی دیگر از موضوعات خوبی که در این کانون درحال انجام است فعالیت گروه سرود نسل ظهور میباشد که شاهد فعالیت های خوب و ارزشمند این کانون در سطح شهرستان و استان هستیم که امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.