کانون های مساجد برای تربیت نیروی مومن و انقلابی برنامه داشته باشند
کانون هاي مساجد براي تربيت نيروي مومن و انقلابي برنامه داشته باشند
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان:

کانون های مساجد برای تربیت نیروی مومن و انقلابی برنامه داشته باشند

حجت الاسلام فاطمي نيا گفت: کانون هاي مساجد در عرصه تربيت نيرو و کادر با محوريت بچه هاي مسجد تلاش کنند و براي تربيت نيروي مومن و انقلابي برنامه ريزي داشته باشند.
شناسه خبر : 45042 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«محسن فاطمی نیا» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد،بیان کرد: مساجد از ابتدای اسلام و در ادامه در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای داشته اند و امروز نیز مسجد بعنوان یک پایگاه مستحکم در عرصه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و ... می باشد.

 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه نماز جمعه در تعدادی از شهرهای استان در مساجد اقامه می شود،افزود: ائمه  جمعه که در شهرها بعنوان نماینده ولی فقیه محسوب می شوند در هر شب در یکی از مساجد حضور پیدا میکنند تا به مشکلات مردم نقاط مختلف بررسی کنند و مسجد را جایگاهی برای حل مشکلات مردم می دانند.

 

وی با بیان اینکه توجه به عرصه فرهنگ در جنگ نرم با دشمن بسیار اهمیت دارد،گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه تربیت نیرو و کادر با محوریت بچه های مسجد تلاش کنند و برای تربیت نیروی مومن و انقلابی برنامه ریزی داشته باشند تا در این جنگ نیروهای مومن و انقلابی پای کار انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا گفت: دشمن برای تربیت فرزندان ما برنامه دارد و در جنگ نرم ورود جدی داشته است تا روی تفکرات نوجوان و جوان ایرانی کار کند و این قشر از جامعه اسلامی را در اختیار خود قرار دهد و از این ظرفیت برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند و مردم و مسئولان ما باید متوجه این موضوع باشند.